Customer service medewerker Zaterdag

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

  • Je bent het aanspreekpunt voor de klanten zowel telefonisch als schriftelijk. 
  • Je staat in voor de opmaak van de facturen en de houdt de betalingen in de gaten.
  • Je bouwt aan een duurzame en vertrouwde relatie met de klant.
  • Je staat in voor de vragen en klachtenbehandeling en zorgt voor een passende oplossingen.
  • Je behandelt telefonisch en per mail informatie-aanvragen, klachten, ... van klanten in verband met hun online bestelling. 

Wat maakt jou de geknipte kandidaat?

  • Je bent klantgericht.
  • Je hebt uitstekende communicatievaardigheden.
  • Je kan prioriteiten stellen. Je bent een teamplayer.
  • Je gaat tot het uiterste voor de klant.
  • Je hebt een goede kennis Engels en Frans ( en/ of  een aanvullende taal Duits of Italiaans) 

Wat biedt jouw nieuwe werkgever?

  • Je komt terecht in een modern en groeiend bedrijf met een toffe sfeer.
  • De eerste weken kan je echt rekenen op een goede begeleiding en opleiding.
  • Stap voor stap krijg je meer verantwoordelijkheid, alsook de vrijheid initiatief te nemen.

  • Dit ervaren bedrijf is één van de pioniers in internationale e-commerce. Men biedt er alle diensten aan die bij de online verkoop een product komen kijken. Met een gerichte expertise kan dit succesvol bedrijf mooi inspelen op de wensen van haar klanten.

Ref: 013255

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact

  • Sharka Vens

    Matching Talent

  • Frederick D'Hooghe

    Commercieel Talent

  • Alex Van Nieuwenhuyse

    Matching Talent