Deeltijds administratief talent optie vast

Je staat in voor diverse administratief ondersteunende taken. Na een goeie evaluatie is er mogelijkheid om intern door te groeien in een vaste job.

Wat ga je doen?

Als deeltijds administratief talent ben je vooral verantwoordelijk voor algemene administratie:

  • Je controleert aankoopfacturen en boekt deze in.
  • Je staat in voor een juiste prijs registratie.
  • Je boekt kosten in.
  • Je verzorgt de loonadministratie in samenwerking me het sociaal    secretariaat.
  • Je ontvang leveranciers, internationale klanten, etc.
  • Telefonisch beantwoordt je vragen van klanten/leveranciers en je verbindt hen door met de juiste contactpersoon.
  • Je bereidt reizen en beurzen voor, in samenspraak met je collega's.

Waar ga je werken?

Onze klant is een familiebedrijf uit Roeselare dat onderdeel is van een grotere groep. Ze zijn wereldleider in hun sector.

Waarom is dit iets voor jou?

Indien je niet voldoet aan één of meerdere van de hieronder vermelde competenties, laat dit je dan niet meteen afschrikken. Bel of mail ons om gerichter af te stemmen zo kunnen wij je kandidatuur persoonlijk verder inschatten.

Je hebt een bachelor office management op zak of je kan al enkele jaren ervaring voorleggen.

Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Duits is leuk meegenomen.
Je ziet jezelf als iemand die positief en ondernemend is.
Je bent administratief sterk en werkt gestructureerd.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Een job binnen een familiebedrijf met de voordelen van een grote onderneming.
  • Je hebt ruimte voor eigen initiatief.
  • Kans op vast. 

Ref: 023294

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact