Dossierbeheerder aftersales

Niet allergisch voor topresultaten, positiviteit en groei op persoonlijk en zakelijk vlak ?Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?

  • Je verwerkt de overeenkomsten voor de gerealiseerde sales.
  • Je doet hiervoor alle nodige aanvragen bij externen en volgt deze op.
  • Je houdt nauwkeurig de status bij van de verschillende stappen in de aanvragen 
  • Je bent de schakel tussen sales en planning en zorgt voor een gestroomlijnd verloop.
  • Je houdt de klant, de sales collega of de partner op de hoogte over de vooruitgang in de dossiers.
  • Je coördineert eveneens de aftersales vragen die via sales binnenkomen. Je neemt deze zaken op met de juiste collega’s en houdt zowel de klant als de desbetreffende sales op de hoogte van de status.

 

Waar ga je werken?

Onze klant maakt telefoniesoftware die het leven van mensen écht makkelijker maakt! Onze klant is geboren in 2014 en bezig aan een steile groei, gemiddeld 50% per jaar om precies te zijn. Zorgeloos communiceren vanop eender welke locatie oftewel flexwerken 2.0. dat is waar zij voor gaan.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je begrijpt hoe belangrijk een correcte administratie en communicatie is en past dit dan ook steeds correct en consequent toe. Jij bent pas gelukkig als alles op rolletjes loopt.
  • Je bent een organisatietalent en weet perfect alle taken te organiseren
  • Je wil meewerken aan ons mooie en ambitieuze verhaal en laat je niet snel uit het lood slaan.
  • Je verstaat de kunst om de klant centraal te stellen en op deze manier klantenambassadeurs te creëren, die op hun beurt voor nieuwe klanten zullen zorgen.
  • Je spreekt Nederlands en Frans.

 

Wat biedt jouw werkgever?

  • Vrij te kiezen verlof
  • Hospitalisatie verzekering en groepsverzekering
  • Maaltijdcheques en ecocheques
  • Kans tot opleidingen en groei
  • Een loon volgens ervaring en kennis
  • Gemeende dankbaarheid 

Ref: 028718

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact