Je zorgt voor een vlotte, correcte en klantvriendelijke afhandeling van aankopen aan de kassa.
Jij bent hét aanspreekpunt aan de kassa: afrekenen, bestelbons aanmaken en alles correct opvolgen van retours.
Je verwerkt transacties en administratie nauwkeurig in ons ERP-systeem.
Je ondersteunt je collega’s in de winkel en zorgt dat klanten altijd met een glimlach geholpen worden.
Je zorgt voor een aangename winkelbeleving en hebt oog voor een vlotte service.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Een echte teamplayer bent, met een gezonde portie assertiviteit.
Vlot met klanten communiceert en hen met de glimlach helpt.
Administratief sterk bent en snel nieuwe systemen onder de knie krijgt.
Al ervaring hebt aan de kassa (of het snel leert!).
Interesse hebt in bouwmaterialen of veiligheidsproducten – ervaring is een plus!
Vlot overweg kan met de computer – ervaring met een ERP-systeem is mooi meegenomen.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een voltijdse functie (38 uur/week) met vaste werkuren, 4/5de is ook een optie.
13 dagen
zelf te plannen, 10 dagen liggen vast, dit voor je vakantie
Een afwisselende rol met klemtoon op kassawerk en administratie.
Een fijne werksfeer binnen een hecht team.
Regelmatige opleidingen en de kans om je verder te ontwikkelen.
Waardering voor jouw inzet en nauwkeurigheid.
Dit bedrijf is actief op de markt van de professionele vakman. Hun gamma bestaat uit professionele artikelen voor bouw, techniek en interieur. Het gamma is uitgebreid en verandert voortdurend. Je komt dus terecht in een dynamische productomgeving. Met hun collegiale medewerkers bieden ze dagelijks een klantvriendelijke service met technisch advies van hun experts.