First line Support medewerker

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk

Specialisatie

Talent in ICT

Regime

Volcontinu

Niet zomaar een first line functie!

Wat ga je doen?

  • Je analyseert binnengekomen problemen of vragen en handelt als first line support. Hierbij definieer je zelf potentiële oplossingen.
  • Indien nodig, maak je de brug naar de business unit ‘Development’ voor second line support.
  • Je verheldert daarbij de probleemstelling zodat jouw collega’s efficiënt aan de slag kunnen en vraagt indien nodig door bij de klant.
  • Je voert controles uit om proactief mogelijke problemen vroegtijdig te detecteren.
  • Je houdt jezelf up-to-date over de bestaande e-commerce projecten.


Waar ga je werken?

Dit ondernemend bedrijf heeft een mooie reputatie opgebouwd als web design bureau / e-commerce expert.
Men behartigt projecten voor grote, nationale klanten.
Dankzij de grote inzet van twintig enthousiaste medewerkers, blijft de online business van hun klanten verder groeien.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt een achtergrond in IT.
  • Je bent organisatorisch aangelegd.
  • Je gaat zelfstandig en proactief te werk.
  • Je bent een echte problemsolver en leergierig.
  • Je bent communicatief en klantgericht.
  • Je haalt voldoening uit het helpen van anderen.
  • Je draagt klantenervaring hoog in het vaandel.


Wat biedt jouw werkgever?

  • Een verantwoordelijke functie die je zelf kan uitbouwen.
  • Een aantrekkelijk loon en extra legale voordelen
  • Je komt terecht in een groeiend bedrijf.


Ref: 020023

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact