Helpdeskmedewerker / Support Engineer die af en toe op de baan gaat voor hip bedrijf

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk

Specialisatie

Talent in ICT

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Wetteren

Regime

Dag

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

  • In je functie als support engineer vorm je hét aanspreekpunt voor klanten.
  • Je levert support zowel telefonisch als via mail.
  • Je cliënteel bestaat voor 25% uit Franstalige klanten.
  • Je assisteert de klant op vlak van hard- en software problemen.
  • Je installeert en configureert de bedrijfseigen software, dit doe je zowel via Teamviewer alsook ter plaatse bij de klant.
  • De installaties ter plaatse verdeel je onder de collega's.
  • Op bedrijfsniveau varieert dit van 2 installaties per week tot 2 per dag in de drukste periodes.
  • Kleine installaties zijn in een paar uur geklaard, grotere installaties kunnen soms 2 dagen in beslag nemen.

Wat maakt jou de geknipte kandidaat?

  • Indien je niet voldoet aan één of meerdere van de hieronder vermelde competenties, laat dit je dan niet meteen afschrikken. Bel of mail ons om gerichter af te stemmen, zo kunnen wij je kandidatuur persoonlijk verder inschatten. 
  • Je bent communicatief & sociaal.
  • Je kan zelfstandig werken.
  • Je bent dienstverlenend ingesteld en werkt klantgericht.
  • Je bijt door tot je klant geholpen is.
  • Je kan blind & foutloos typen.
  • Je kan je goed verhelpen in het Frans.
  • Je hebt een eerste ervaring als helpdesk-medewerker of in een gelijkaardige functie.
  • Je hebt een grondige kennis van Windows.
  • Je hebt kennis van configuratie van randapparatuur/drivers (printers, scanners,...)
  • Je kan werken met Routers, Switches, repeaters, UTP,...
  • Kennis van databanken is een meerwaarde.
  • Je hebt een bachelor-diploma of bent gelijkwaardig door ervaring, zelfstudie,...

Wat biedt jouw nieuwe werkgever?

  • Er wacht jou een vaste job bij een IT-bedrijf die werkzaam is in een niche-sector.
Je komt terecht in een familiale sfeer waar veel aandacht gegeven wordt aan groepsgevoel. Je krijgt een interne opleiding omtrent de bedrijfseigen producten. Initiatief nemen en input geven wordt geapprecieerd. Dit allemaal binnen een heel vlakke communicatie-en organisatiestructuur.

  • Onze klant is een IT-bedrijf die software pakketten ontwikkelt voor de medische sector en hier eveneens support van doet.
Er heerst een familiale sfeer en een cultuur waar input geven en initiatief nemen geapprecieerd wordt. Eveneens wordt er veel aandacht gespendeerd aan het groepsgevoel: een nieuwjaarsdiner, teambuildingactiviteiten, de wekelijkse borrel op vrijdag in de bedrijfs-bar, wekelijks samen frietjes halen... zijn ingeburgerde waarden. Je komt terecht in een heel mooie nieuwbouw kantooromgeving.

Ref: 000220

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact

  • Stefanie Hoeckman

    Matching Talent

  • Enzo Du Pré

    Commercieel Talent

  • Jelle Deketele

    Talent Manager