HR-assistant

Je vindt deze job in: Talent in office HR HR Administrator/Payroll

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Waregem

Regime

Dag

Ben jij de HR-assistent met ervaring in diverse HR domeinen? Sta je te springen om te schakelen tussen diverse taken? Schrikt payroll je niet af? Dan is dit de vacature die voor jou is weggelegd.

Wat ga je doen?

  • Je werkt actief mee aan het uitvoeren van het HR beleid. Confidentialiteit & integriteit is hierbij van belang.
  • Je informeert, ondersteunt en begeleidt de medewerkers en het management over de verschillende HR domeinen.
  • Je bent samen met de inhouseconsulent verantwoordelijk voor het luikje rekrutering. Je beheert de vacatures en stemt af met de teamverantwoordelijken.
  • Je zorgt voor een correcte payroll in samenwerking met het bevoegde sociale secretariaat.
  • Je staat in voor het dagdagelijkse beheer van de personeelsadministratie en het tijdsregistratiesysteem.
  • Je staat in voor een heldere interne communicatie via verschillende kanalen.
  • Je biedt ondersteuning aan HR projecten in overeenstemming met het vooropgestelde HR beleid.

Waar ga je werken?

Je komt terecht bij een van de hoofdrolspelers in de sector van de vloerbekleding. Het bedrijf bouwt steeds verder aan zijn eigen groei en kan tal van mogelijkheden bieden. In deze werkomgeving wordt er dagelijks gestreefd naar creatieve en innovatieve oplossingen.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring én je hebt een aantal jaar ervaring als HR-assistant.
  • Je hebt kennis van sociale wetgeving en kunt deze toepassen. Ze werken er sinds kort met Protime voor het verwerken van de lonen.
  • Je bent communicatief sterk en je kunt je aanpassen naargelang de medewerkers met wie je in contact komt.
  • Verantwoordelijkheidszin, zelfstandigheid en oplossingsgericht werken is jou niet vreemd.
  • Je kunt vlot overweg met MS Office
  • Je kunt je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels. Met de nadruk op het Frans.
  • Je bent een kei in plannen en organiseren, daarnaast beschik je ook over een open geest.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je werkt 40 uren per week. Glijdende uren? Uiteraard. Je kunt starten tussen 7 en 9 uur 's morgens, je kunt vertrekken nadat je 8 uren presteerde. Ook naar de middagpauze toe is flexibiliteit mogelijk.
  • Een loonpakket waar je mag rekenen op maaltijdcheques en een groeps-en hospitalisatieverzekering.
  • Een boeiende voltijdse functie binnen een internationale setting. Toch is de familiale werksfeer er aanwezig.
  • Je komt terecht in een innovatief team, waar initiatief en ondernemerschap gewaardeerd worden.

Ref: 022915

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact