HR & Finance verantwoordelijke

Je vindt deze job in: Talent in office Financieel Medewerker boekhouden

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Kortrijk

Regime

Dag

Op zoek naar een gevarieerde administratieve job met boekhoudkundige taken en personeelstaken?
Waag je kans en solliciteer nu!

Wat ga je doen?

  • Je zet de betalingen klaar.
  • Je bent verantwoordelijk voor het Inboeken van facturen
  • Je verwerkt de leveranciersadministratie.
  • Je hebt ook contract met de Franse collega's.
  • Je voert contractaanpassingen doorvoeren.
  • Je controleert de BTW.
  • Naast boekhoudkundige taken, neem je ook een deeltje personeelsadministratie op jou.
  • Je controleert het tickingsystemen
  • Je volgt afwezigheidsdocumenten op.
  • De communicatie met het sociaal secretariaat verloopt via jou.
  • Je staat in voor de loonverwerking. Je volgt de carpolicy op.

Waar ga je werken?

Dit dynamisch bedrijf is actief binnen de autosector. Je komt terecht in een team waarbinnen positivisme, sfeer en enthousiasme centraal staan.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bezit een mooie portie ambitie en wilskracht om bij te leren
  • Je hebt een Bachelordiploma in bezit (of een sterk A2-diploma in Kantoor/Handel) en hebt bij voorkeur ervaring in de functie.
  • Aangezien je voor verschillende entiteiten werkt is het belangrijk dat je je vlot kan uitdrukken in zowel het Nederlands als het Frans.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je hebt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen in een zeer veranderlijke en interessante markt.
  • Je komt terecht in een prettige werkomgeving met fijne collegiale contacten en een no-nonsense werksfeer.
  • Je werkt in een gezinsvriendelijk uurrooster tussen 8u00 en 16u30, waarvan 1 dag tot 17u.
  • Je ontvangt een marktconform loon aangevuld met maaltijdcheques (€ 8/dag) & ecocheques (€ 250 / referteperiode) .
  • Je wordt deel van een familiaal & enthousiast team.

Ref: 080989

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact