HR manager
Wat je in het weekend aan vrienden vertelt dat je doet
“vind! mee helpen groeien door in te zetten op een sterk people beleid."
Als HR manager bij vind! kom je terecht in een groeiende, ambitieuze KMO waar je de mogelijkheden krijgt om impact te hebben op de organisatie én de loopbanen van onze huidige medewerkers, die we vind!ers noemen. Van het aansturen van het rekruteringsteam, over compensation & benefits tot learning & development.
Als generalist heb je voeling met het volledige hr proces en steek je graag zelf de handen uit de mouwen op vlak van recruitment, selectie, onboarding, talent management, employee engagement en comp & ben.
De job die helemaal klopt
- Als human resources manager is het jouw prioriteit om nieuwe medewerkers te rekruteren, te onboarden én in te zetten op retentie van de huidige collega’s zodat we steeds een optimale bezetting hebben in functie van de strategische doelen. Deze strategische doelen worden bepaald door het Management Team.
- Samen met de collega’s, zorg je er voor dat vind! ten allen tijde voldoet aan de wettelijke sociale verplichtingen en dat het payroll proces vlot loopt.
- Je zorgt dat de HR-processen/cyclus goed uitgevoerd worden. Je bewaakt het kader en de correcte toepassing hiervan binnen de organisatie (talent development).
- Je overlegt regelmatig met de Business Unit Directors rond resource planning en de Marketing Manager rond employer branding en recruitment marketing
- Je adviseert en begeleidt dagelijks bij algemene personeelsvraagstukken zoals opleiding, evaluatiegesprekken, ontslagdossiers enz. Je bent een belangrijk aanspreekpersoon voor de collega’s en het gezicht van HR in de verschillende kantoren.
- Vanuit nieuwe trends in de markt en best practices inspireer je de organisatie en breng je nieuwe voorstellen om vind! te ontwikkelen tot een ‘best in class’ en ‘voorbeeld’ in de sector.
- Je bent in staat mensen te enthousiasmeren en staat open om ook zelf opleidingen te geven en/of te ontwikkelen.
- Je rapporteert rechtstreeks aan de zaakvoerder.
Over vind!
Als vaste rekruteringspartner zijn we gespecialiseerd in het vinden van talent in techniek, ICT, engineering en office. We zijn actief in West- en Oost-Vlaanderen en ons team telt intussen meer dan 55 enthousiaste medewerkers, die zichzelf vind!ers noemen. Zij werken in Roeselare, Ieper, Tielt, Waregem, Kortrijk, Torhout, Brugge en Gent.Jij bent onze gelukszoeker
- Je hebt een masterdiploma en minimum 5 jaar relevante ervaring.
- Je hebt een all-round HR ervaring (zowel soft als hard HR).
- Je bezit een goede kennis van de Belgische sociale wetgeving.
- Je bent een doener en houdt ervan om dagelijks operationeel mee te werken.
- Je bent een ‘mensenmens’ met een hoge emotionele intelligentie.
- Je denkt oplossingsgericht en pragmatisch. Er is ruimte voor creativiteit!
- Je kan je vinden in de vind! waarden: samen het verschil maken, inzichten delen, het heft in eigen handen nemen, doorzetten en service minded zijn.
- We kunnen op jou rekenen om deze waarden op een bevlogen manier uit te dragen.
Wat vind! je te bieden heeft
- Een aantrekkelijk salaris afgestemd op jouw ervaring
- Bedrijfswagen
- Maaltijdcheques (€6/gewerkte dag) en ecocheques (€250/jaar)
- Netto vergoedingen
- Hospitalisatie- en groepsverzekering
- Een intensief opleidingstraject om de werking van vind! te leren kennen in al zijn aspecten, oa rond de HR software en tools.
- We zetten sterk in op welzijn. Onze moderne kantooromgeving is ergonomisch ingericht met plaats om samen te werken, staand of fietsend te vergaderen én om je even af te zonderen wanneer er focus nodig is.
- Je kan gebruik maken van de fitnessruimte, douches en rustruimtes.
- Een 40-uren week, waardoor je 20 + 12 verlofdagen hebt die je vrij kan inplannen, uiteraard in overleg met het team
- Heel wat sfeer- en inspiratiemomenten, zoals afterworks, inspiratiemomenten met boeiende sprekers, een jaarlijkse teamdag...