Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Een dag is nooit dezelfde, en da’s net waarom je deze job leuk gaat vinden. Jij:
- Neemt de lead over HR voor onze arbeiders (160 collega’s!)
- Combineert strategisch inzicht met veel hands-on actie
- Bent eindverantwoordelijke voor een correcte en tijdige payroll
- Kent je weg in sociale wetgeving, arbeidsreglementering, CAO's, enz.
- Stuurt mee aan selectie, onboarding, opleidingen, retentie en welzijn
- Denkt mee over employer branding en digitalisering van HR-processen
- Werkt nauw samen met de preventiedienst, verzekeraars en sociale partners
- Begeleidt OR en sociale relaties
- Zorgt voor continuïteit, structuur en een fijne werkcultuur
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Hebt minstens 5 jaar HR-ervaring, idealiter in een productie- of bouwomgeving
- Kent je weg in sociale wetgeving en payroll
- Bent digitaal vaardig en kan HR tools snel doorgronden
- Voelt je thuis in een ‘gewoon doen’-mentaliteit
- Kan schakelen tussen operatie en beleid
- denkt mee, doet mee, lacht mee
- Spreekt vlot Nederlands
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Meer dan een marktconform brutoloon
- Bedrijfswagen bespreekbaar
- Maaltijdcheques van €5 + ecocheques
- Groeps- en hospitalisatieverzekering
- 20 wettelijke + 12 ADV + 2 extra dagen = 34 verlofdagen
- Alle brugdagen collectief vrij + extra vrije keuze
- Cao 90 bonus
- Werkuren van 7u30 tot 16u15 – elke dag op tijd thuis
- Onze klant is een familiaal bedrijf, die reeds 70 jaren gekend is in de regio, ze zijn gespecialisserd in produceren van producten voor de wegeniswerken.