ICT Helpdeskmedewerker hardware & software

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk

Specialisatie

Talent in ICT

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Gent

Regime

Dag

Bied je als Support medewerker graag klanten ondersteuning?
Wil je aan de slag bij een ICT - bedrijf met een grote maatschappelijke meerwaarde?
Durf je een beetje Frans praten?

3 x JA? Dan is deze vacature als Helpdeskmedewerker iets voor jou.

Wat ga je doen?

  • Enerzijds volg je e-mails en telefoons op als Helpdeskmedewerker om de klanten ondersteuning te bieden.
  • Anderzijds is het belangrijk dat de wiki, een support knowledge base, goed aangevuld wordt. Zo zorg je ervoor dat mensen gemakkelijker info vinden op de website.
  • Jouw uitdaging is dat mensen minder hoeven te bellen en om op afstand een PC over te nemen. Op die manier kan je een accurate diagnose te stellen of het probleem op te lossen.
  • Verder sta je in voor het grondig testen van hun software.

Waar ga je werken?

Je komt terecht in een stabiele werkomgeving met een leuk en hecht team.
Je haalt veel voldoening uit deze professionele uitdaging als Servicedesk medewerker door je gevoel dat je écht een verschil maakt voor de mensen.
Ze ontwikkelen namelijk hardware en software voor mensen met een beperking.
Hun missie is om oplossingen aan te reiken voor mensen die niet (meer) of moeilijk kunnen praten.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt een grote interesse in IT.
  • Je bent zeer klantgericht door hun problemen op te lossen.
  • Je bent communicatief en hebt een goede kennis van Nederlands en Engels en goede basiskennis Frans.
  • Je hebt een Bachelordiploma behaald.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Vast contract van onbepaalde duur
  • Startloon van 2600 euro bruto voor junior. Als je 1 jaar werkervaring hebt, dan kan je starten vanaf 2800 euro bruto.
  • Tal van voordelen:
    • Maaltijdcheques
    • Ecocheques € 250
    • Groepsverzekering
  • Nieuw, lichtrijk kantoor
  • Een iemand is aanwezig van 9u-12u en 13u-17u, waarvoor je kunt afstemmen met je andere collega. 
  • 6 ADV- dagen vrij in te plannen, net zoals je wettelijk verlof en feestdagen
  • Extra anciënniteitdag na 5, 10 en 20 jaar
  • Enerzijds geven ze interne opleidingen zodat je hun producten door en door kent.
  • Anderzijds kan je externe opleidingen volgen over helpdesk, taalcursussen voor wat Frans of om te leren omgaan met lastige klanten.

Ref: 082511

Interesse in deze afwisselende job met verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief? Solliciteer meteen via onze website of bel naar 09 274 16 00, mail naar engineering.gent@vindeenjob.be bij vragen.

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact