IT First Line Support met bedrijfswagen en thuiswerk

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk

Specialisatie

Talent in ICT

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Melle

Regime

Dag

Helpdeskmedewerker, First Line Support, Service Desk Engineer, ... What's in a name?
Jij bent enorm service minded en hebt interesse in Cloud oplossingen met Office 365 (O365), SharePoint, CRM, Rapportering en Azure natuurlijk.

Wat ga je doen?

  • Je ondersteunt klanten technisch en/of functioneel over Office 365 toepassingen en applicaties.
  • Je installeert standaard configuraties.
  • Je documenteert en rapporteert problemen en klachten indien nodig.
  • In samenspraak met je collega's geef je aanbevelingen aan de interne analisten en specialisten van de pakketten.
  • Je deelt je kennis over gebruikersondersteuning met je interne functionele en technische collega's.
  • Je onderhoudt ook de algemene helpdeskdocumentatie in deze job als O365-helpdeskmedewerker.

Waar ga je werken?

Dit IT-bedrijf betekent een enorme meerwaarde voor bedrijven te helpen telewerken.

Ze maken hoofdzakelijk ICT web oplossingen met Office 365, SharePoint en CRM, Rapportering en Azure.
Hun activiteiten zijn altijd rond hetzelfde thema geweest.
Aanvankelijk zijn ze begonnen met websites, maar omdat iedereen websites begon te maken, hebben ze hun focus verlegd naar documentbeheer.
Ze hebben dit eerst gedaan op hun eigen infrastructuur, nu is dat Cloud geworden.
Concreet doen ze analyses, development en integraties voor hun klanten.

Momenteel bestaat deze enthousiaste bende uit 14 mensen.
Leuk weetje: ze hebben bijna even veel mannen als vrouwen in dienst.
Hun verdere groei hangt af van de Helpdeskmedewerkers die ze vinden, aangezien ze veel nieuwe projecten hebben.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent klantgericht en oplossingsgericht.
  • Je hebt een grote interesse in IT en ambitie om je IT carrière verder uit te bouwen.
  • Je hebt een technische achtergrond in IT.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.
  • Je wil meer leren over O365 en/of SharePoint, wat hun corebusiness is.

Wat biedt jouw werkgever?

  • IEDEREEN krijgt meteen een bedrijfswagen als consultant.
  • Ideale job om te starten om dan door te groeien naar consultant, analist, developer of projectmanager afhankelijk van je interesse en talent.
  • Bedrijf waar je je echt een expert kunt worden in O365 en/of SharePoint, wat goed staat op je cv.
  • Vrije stijl van leidinggeven, ze volgen je op wanneer nodig.
  • Je kan nieuwe technische kennis verwerven en up-to-date blijven over O365.
  • Activiteiten met Kerst, Nieuwjaar, levendige WhatsApp-groep, Werknemer van de Maand ...
  • Je werkt 40 uren per week, waardoor je 12 extra verlofdagen hebt naast je wettelijk verlof van 20 dagen.
  • Na 5 jaar werken krijg je nog 1 extra anciënniteitsdag.
  • Reeds voor corona is thuiswerk mogelijk om volledig van thuis uit te werken.
  • Aangename kantooromgeving als je toch liever naar kantoor komt in plaats van thuis uit werkt.
  • Centraal en praktisch gelegen in Melle.

Ref: 026235

Indien je twijfelt of Helpdeskmedewerker iets voor jou is, mail dan vrijblijvend naar engineering.gent@vindeenjob.be of bel naar 09 274 16 00. Wanneer je in aanmerking komt, krijg je nog meer uitleg over het bedrijf zelf.

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact