IT service desk engineer - software

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk

Specialisatie

Talent in ICT

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Ieper

Regime

Dag

Klaar om je eerste stappen in IT te zetten?

Wat ga je doen?

Als Service Desk-Engineer ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je beantwoordt technische vragen of lost firstline problemen op. Dit vooral met een focus op software issues.

  • Het Service Desk-team waarin je werkzaam zal zijn, bestaat uit een 20-tal collega’s in een internationale omgeving.
  • Samen met hen ben je verantwoordelijk voor de eerste- en tweedelijnssupport voor onze klanten, die zelf ook heel uitdagende trajecten bewandelen.
  • Je wordt ook aangemoedigd om van tijd tot tijd eventueel deel te nemen aan projecten die onze dienstverlening zouden kunnen verbeteren.
  • één van die projecten is het intern opleiden van de eindgebruikers. Je leert hen omgaan met het softwarepakket.
  • Je bent een technische duizendpoot of wilt dit zeker zeer snel worden.
  • Je krijgt de mogelijkheid om complexe problemen op te lossen: telefonisch, per e-mail of remote (nationaal en internationaal).

Waar ga je werken?

Onze klant gespecialiseerd in software- en automatiseringsoplossingen (voornamelijk voor de recreatieve sector) en is dé referentie binnen dit werkdomein. 
De zetel in België telt zo'n 75 gedreven medewerkers, wereldwijd zijn er 450 medewerkers actief. 

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt de nodige kennis van hardware en software.
  • Pluspunten voor kennis van SQL en .NET.
  • Je toont initiatief, weet klantenvragen goed te analyseren en prioriteren.
  • Mocht je er zelf toch niet uitkomen, dan kun je terugvallen op de kennis en vaardigheden van jouw collega’s.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent zeer klant- en servicegericht.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Bovenop een aantrekkelijk basisloon voorziet onze klant ook maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering en andere voordelen bij participatie in de wachtdienst.
  • Je komt terecht in een uitdagende job waarbij jezelf de nodige invulling kan geven door een autonome planning. 
  • Uiteraard kan je ook terugvallen op ervaren collega's die je de nodige ondersteuning en begeleiding kunnen geven. 
  • Je werkt uiteraard in een glijdend uurrooster waarbij thuiswerk ( 1 à 2 dagen ) mogelijk is.
  • No-nonsense en horizontale communicatielijnen kenmerken de werkvloer.
  • Mits interesse en het beheersen van de juiste competenties is het mogelijk om door te groeien richting consultancy, Sales, QA, Development, analyse, of naar een ander Support Team.

Ref: 025284

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact