IT support engineer - software

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk

Specialisatie

Talent in ICT

Plaats

Ieper

Regime

Dag

Bied jij straks support op state-of-the-art software en hosting?

Wat ga je doen?

Als Service Desk-Engineer ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je beantwoordt technische vragen of lost firstline problemen op. Dit vooral met een focus op software issues.

  • Het Service Desk-team waarin je werkzaam zal zijn, bestaat uit een 20-tal collega’s in een internationale omgeving.
  • Samen met hen ben je verantwoordelijk voor de eerste- en tweedelijnssupport voor onze klanten, die zelf ook heel uitdagende trajecten bewandelen.
  • Je wordt ook aangemoedigd om van tijd tot tijd eventueel deel te nemen aan projecten die onze dienstverlening zouden kunnen verbeteren.
  • Je bent een technische duizendpoot of wilt dit zeker zeer snel worden.
  • Je krijgt de mogelijkheid om complexe problemen op te lossen: telefonisch, per e-mail of remote (nationaal en internationaal).

Waar ga je werken?

Onze klant gespecialiseerd in software- en automatiseringsoplossingen (voornamelijk voor de recreatieve sector) en is dé referentie binnen dit werkdomein. 
De zetel in België telt zo'n 75 gedreven medewerkers, wereldwijd zijn er 450 medewerkers actief. 

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt de nodige kennis van hardware en software.
  • Pluspunten voor kennis van SQL en .NET.
  • Je toont initiatief, weet klantenvragen goed te analyseren en prioriteren.
  • Mocht je er zelf toch niet uitkomen, dan kun je terugvallen op de kennis en vaardigheden van jouw collega’s.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent zeer klant- en servicegericht

 

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een uitdagende job waarbij jezelf de nodige invulling kan geven door een autonome planning. 
  • Uiteraard kan je ook terugvallen op ervaren collega's die je de nodige ondersteuning en begeleiding kunnen geven. 
  • Je werkt uiteraard in een glijdend uurrooster waarbij thuiswerk ( 1 à 2 dagen ) mogelijk is.
  • No-nonsense en horizontale communicatielijnen kenmerken de werkvloer.
  • Groeien en eigen ideeën uitwerken is hier echt mogelijk. 

 

Ref: 022377

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact