IT support engineer met kennis soft - en hardware

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk

Specialisatie

Talent in ICT

Plaats

Ieper

Regime

Dag

Bied jij straks support op state-of-the-art software en hosting?

Wat ga je doen?

Als Service Desk-Engineer ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten voor het beantwoorden van technische vragen of oplossen van problemen, zowel voor DCS’ software- als hardware oplossingen.
Je bent dus het visitekaartje van onze organisatie; een “Think Customer First”-instelling is een must!

Wat ga je doen?

  • Het Service Desk-team waarin je werkzaam zal zijn, bestaat uit 35 collega’s in een internationale omgeving.
  • Samen met hen ben je verantwoordelijk voor de eerste- en tweedelijnssupport voor onze klanten, die zelf ook heel uitdagende trajecten bewandelen.
  • Je wordt ook aangemoedigd om van tijd tot tijd eventueel deel te nemen aan projecten die onze dienstverlening zouden kunnen verbeteren.
  • Je bent een technische duizendpoot of wilt dit zeker zeer snel worden.
  • Je krijgt de mogelijkheid om complexe problemen op te lossen: telefonisch, per e-mail of remote (nationaal en internationaal).

Waar ga je werken?

Onze klant biedt een fleetmanagementsystemen (FMS) en diensten aan voor het beheer van trucks, chauffeurs, trailers en ladingen. Een oplossing voor vlootbeheer biedt heel wat competitieve voordelen en helpt bedrijven direct en indirect kosten te besparen. Hierbij kiezen we voor het pad van volledige digitalisering, waarbij we extra (digitale) services aanbieden, zoals “Big Data”-services en IOT-services.

Wie zijn wij?
DCS (Digital Customer Services Business Unit) ontwikkelt en commercialiseert software, hardware en diensten voor de transportsector. Onze oplossingen helpen vlootoperatoren om de (kosten)efficiëntie van hun processen op te drijven, elke rit productiever, veiliger en milieuvriendelijker te laten verlopen en hun dienstverlening te verbeteren.

DCS’ Business Unit heeft meer dan 320 werknemers, 1400 klanten in 23 landen en meer dan 115.000 geconnecteerde voertuigen.
Hoofdzetel in Ieper (BE).

Waarom is dit iets voor jou?

  • Kennis van hardware en software
  • Je toont initiatief, weet klantenvragen goed te analyseren en prioriteren.
  • Mocht je er zelf toch niet uitkomen, dan kun je terugvallen op de kennis en vaardigheden van specialisten binnen Digital Customer Services en natuurlijk je enthousiaste collega’s.
  • Goede communicatieve vaardigheden en zeer klant- en servicegericht

 

Wat biedt jouw werkgever?

Via een begeleidingstraject (interne academie en coaching), word je ingewerkt in je functie.
Dit traject wordt volledig aangepast aan je noden, zodat we je sterktes maximaal kunnen ontwikkelen en je ook uitgedaagd wordt om het beste uit jezelf te halen.
Eenmaal ingewerkt in je job, word je regelmatig getraind en gecoacht, zodat je onze klanten de beste dienstverlening kan garanderen.
Deze functie biedt zeker mogelijkheden om door te groeien, zowel nationaal als internationaal.
Verder bieden wij je een aantrekkelijk salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden, interne en externe opleidingsmogelijkheden, veel vrijheid in het uitvoeren van jouw werkzaamheden en een informele werksfeer.

Ondanks de moeilijke situatie door corona, blijft dit stabiel en werkzeker bedrijf medewerkers aanwerven.
Sollicitatiegesprekken gaan door via video call.

Ref: 020459

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact