Je biedt eerste- en tweedelijnsondersteuning aan collega’s via een ticketingsysteem
Je staat in voor het onderhoud en de optimalisatie van het bedrijfsnetwerk, servers, pc’s, smartphones...
Je denkt actief mee over IT-verbeteringen en neemt deel aan digitaliseringsprojecten
Je werkt samen met externe IT-partners bij complexere technische uitdagingen
Je krijgt de ruimte om processen kritisch te bekijken en zelf met ideeën te komen
Je hebt basiskennis van:
Gebruikers-, toegangs- en netwerkbeheer
Windows Server, MS 365, Active Directory, Citrix, VEEAM
Kennis van Microsoft-platformen (Intune, Azure Entra ID, SharePoint) is mooi meegenomen
Extra troeven (geen must): Fortinet, Cisco, Ubiquiti, Business Central
Je spreekt vlot Nederlands en voldoende Frans om ook Franstalige collega’s te helpen
Je bent in het bezit van een rijbewijs B
Een job met werkzekerheid, verantwoordelijkheid én ruimte voor opleiding
Werken in een hecht team waar samenwerking centraal staat
32 verlofdagen volgens bouwverlof – vrije tijd gegarandeerd
Verloning aangevuld met:
Maaltijdcheques van €5
Ecocheques
Fietsvergoeding en fietsleasing
Bonus via CAO90
Bereid hier je gesprek voor