Junior customer service

Wat ga je doen?

  • Als junior customer service medewerker ben je samen met je senior collega verantwoordelijke voor de vlotte werking van het volledige service team. Je bent tevens zijn/haar backup.
  • Je staat in voor de klantenservice en volgt problemen op tot aan de oplossing.
  • Je verzorgt een ordelijke workflow op basis van prioriteiten.
  • Je controleert de orderintake.
  • Je bent het centrale contactpunt in geval van problemen
  • Je beantwoordt alle vragen van klanten en geeft hen informatie over de diverse producten, diensten en oplossingen.
  • Je onderhoudt een goede relatie met klanten en productievestigingen.
  • Je verwerkt klantengegevens en zorgt dat alle data in het systeem zit.

Waar ga je werken?

  • Onze klant is een familiale KMO, gesitueerd in het hart van Europa. Hun passie en toewijding zorgen ervoor dat ze enkel de hoogste kwaliteit afleveren.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt een bachelor Marketing / Office Management / Bedrijfsmanagement / Communicatiemanagement op zak of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een eerste ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je bent klantvriendelijk, sociaal, empatisch, energiek en assertief.
  • Je hebt een commerciële ingesteldheid en denkt zeer oplossingsgericht.
  • Je hebt een goede talenkennis (Nederlands, Frans en Duits).
  • Je kan goed overweg met courante PC programma's.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je werkt in een modern bedrijf dat investeert in de toekomst. Een sterke knowhow in een milieuvriendelijke nichemarkt.

Ref: 013874

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact