Junior Service Medewerker

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk

Specialisatie

Talent in ICT

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Ieper

Regime

Dag

Ben jij de helpende hand die ze zoeken?

Wat ga je doen?

Als junior service medewerker ben je het aanspreekpunt voor klanten die ondersteuning nodig hebben bij het gebruik van onze producten, diensten en oplossingen. Dit gebeurt hoofdzakelijk telefonisch maar ook via chat, mail en sociale media verzorg je het contact met onze klanten. Je staat in voor het onderzoeken, loggen en opvolgen van problemen en storingen en je kan indien nodig de tussenkomst van een Field Engineer vragen

Waar ga je werken?

Onze klant verkoopt en verdeelt betaalterminals.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Klantgerichtheid staat voor jou hoog aangeschreven. Je neemt ownership over de klant, je begeleidt en helpt hem doorheen het proces en je kan daarbij het nodige geduld en enthousiasme aan de dag leggen
  • Je hebt een goeie kennis van het Nederlands en Frans. Kennis Engels is een pluspunt
  • Je beschikt over een goed analytisch vermogen, je bent technisch onderlegd en je bent in staat om jouw expertise op een correcte manier over te brengen
  • Je hebt een technische achtergrond (IT/telematics/multimedia/communication technology…) of je hebt reeds technische werkervaring
  • Je bent bereid om 1 op 2 zaterdagen, 1 op 10 zondagen en 1 late shift om de 10 weken in de vorm van thuiswerk, te werken. Je bent bovendien bereid om de shift van collega’s over te nemen bij onderbezetting
  • Je staat open voor veranderingen (nieuwe oplossingen, nieuwe werkwijzen…)


Wat biedt jouw werkgever?

  • Een betrouwbare organisatie met een open en collegiale sfeer.
  • Werken in een mensgericht, dynamisch en innovatief bedrijf .
  • Een marktconform loon met extra legale voordelen.
  • Kans op doorgroeien afhankelijk van je eigen ambities.

Ref: 019817

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact