Kantoorverantwoordelijke Tielt
Talent in Techniek Tielt
Zo verruimt vind! mijn wereld
"Ik laat me graag inspireren door al die knappe koppen rondom mij. Ik heb al veel van hen opgestoken en dat heeft me uiteindelijk ook gevormd tot de persoon die ik vandaag ben."
vind! verruimt je wereld! Vraag dat maar aan onze medewerkers. Elke dag dragen ze maximaal bij aan het werkgeluk van kandidaten én aan de ontwikkeling van competente en sterke teams.
Wij zijn ervan overtuigd dat wanneer talent zich goed voelt in een job en zich kan ontwikkelen, dit alleen maar de bedrijven in de regio ten goede komt.
En wanneer je met die missie de wereld intrekt, dan gaan er heel wat nieuwe deuren voor je open.
Werken bij vind!, dat is kiezen om persoonlijk en professioneel te groeien in een job met impact. Dat doe je met de allernieuwste hr-tools in een moderne werkomgeving en met een hecht team van ambitieuze collega's. Ieder met zijn eigen talenten. Allemaal samen voor de job die helemaal klopt.
De job die helemaal klopt
- Je zet vind! op de kaart in een specifieke regio door het vinden, binden en uitbouwen van klantenrelaties.
- Je zet de commerciële targets en sales plannen van de organisatie om naar een concreet actieplan voor jouw team en jouw regio. Je volt het plan op, stuurt bij waar nodig én gaat er samen met je teamleden iedere dag weer voor.
- Je voelt aan wat er leeft bij je teamleden en durft dat ook te benoemen. Op regelmatige basis zit je met elk teamlid samen voor een individueel en coachend gesprek.
- Je rekruteert zelf mee wanneer nodig en je begeleidt je team bij het maken van de perfecte match voor de klanten.
- Tot slot waak je over de correctheid van de contracten en volg je nauwgezet op dat de klanten tijdig betalen.
Over vind!
Als vaste rekruteringspartner zijn wij gespecialiseerd in het vinden van talent in techniek, ICT, engineering en office. We zijn actief in West- en Oost-Vlaanderen en ons team telt intussen meer dan 55 enthousiaste medewerkers, die zichzelf vind!ers noemen. Zij werken in Roeselare, Ieper, Tielt, Waregem, Kortrijk, Torhout, Brugge en Gent.Jij bent onze volgende vind!er
- Een aantrekkelijk brutosalaris.
- Een elektrische bedrijfswagen met laadkaart.
- Een aantrekkelijk bonussysteem afhankelijk van het behalen van de teamdoelen in je kantoor (min. vanaf 6 maanden in dienst).
- Een hospitalisatie- en groepsverzekering.
- Netto vergoedingen.
- Een intensief opleidingstraject om te leren rekruteren en commercieel te onderhandelen op de vind!-wijze.
- Een modern en ergonomisch ingericht kantoor.
- Een 40-uren week, waardoor je 20 + 12 verlofdagen hebt die je vrij kan inplannen, uiteraard in overleg met het team.
- Heel wat sfeer- en inspiratiemomenten, zoals afterworks, boeiende sprekers, teamdag, ...
Wat vind! je te bieden heeft
- Je beschikt over een bachelor- of masterdiploma.
- Daarnaast heb je minstens 3 jaar ervaring als leidinggevende in een commerciële setting.
- Je durft te onderhandelen over samenwerkingsovereenkomsten met een HR-manager, recruitment-verantwoordelijke of KMO-bedrijfsleider.
- Je krijgt energie van het neerzetten van resultaat: je stelt concrete doelen en te nemen acties in functie van de beoogde doelstellingen van de organisatie.
- Je bent goed in het begeleiden en motiveren van een team. Je wil kandidaten en klanten echte vind! ambassadeurs maken in de markt.