Klantendienst leveringen /transit

Je staat garant voor de ultieme tevredenheid van internationale webshop klanten.

Wat ga je doen?

  • je controleert de status van de leveringen van webshop pakketten 
  • je volgt klanten vragen op 
  • je stemt af met diverse koeriers
  • je stelt oplossingen voor en koppelt terug aan de desbetreffende partijen 
  • je staat garant voor een optimale klanten beleving en tevredenheid 
  • je zorgt voor het pro actief informeren van klanten over de pakket status

Waar ga je werken?

Dit ervaren bedrijf is één van de pioniers in internationale e-commerce. Men biedt er alle diensten aan die bij de online verkoop een product komen kijken. Met een gerichte expertise kan dit succesvol bedrijf mooi inspelen op de wensen van haar klanten.

Waarom is dit iets voor jou?

  • je bent proactief en oplossingsgericht 
  • je bent klantvriendelijk en diplomatisch 
  • je weet snel informatie te verwerken 
  • je haalt voldoening uit opvolgen e klanten tevreden houden 
  • je houdt van vele contacten via mail met klanten 
  • je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Frans is ook een zeer grote plus.

Wat biedt jouw werkgever?

Je komt terecht in een modern en groeiend bedrijf met een toffe sfeer.
De eerste weken kan je echt rekenen op een goede begeleiding en opleiding.
Stap voor stap krijg je meer verantwoordelijkheid, alsook de vrijheid initiatief te nemen.

Ref: 024281

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact