Logistiek administratief bediende met flexibel uurrooster

Is 'punctualiteit' jouw tweede naam? 

Wat ga je doen?

  • De ene week werk je van 11u30 tot 20u, de andere week van 8u tot 17u.
  • Je registreert aan de hand van CMR en zendnota’s de inkomende goederen in ons informaticasysteem.
  • Na een visuele controle en het overlopen van je checklist bezorg je alle chauffeurs de correcte documenten (CMR, zendnota’s, facturen …).
  • Je past de stock, handlings units, deliveries en shipments aan zodat de heftruckbestuurders vlot kunnen verder werken.
  • Naast de administratieve taken rond de goederenflows, verzorg je ook het klassement.

Waar ga je werken?

Fabrikant van stalen dak- en wandbekleding voor nieuwbouw en renovatie voor verschillende sectoren.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Laat die administratie maar komen, jij verwerkt hem graag
  • Flexibele uren werken (in teamverband) is voor jou allesbehalve een afknapper
  • Relevante werkervaring is een sterke troef

 

Wat biedt jouw werkgever?

Je komt terecht in een dynamisch en internationaal bedrijf én in een tof team waar jouw talenten worden aangemoedigd.
Vast contract en aantrekkelijk salarispakket.

Ref: 023857

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact