Logistiek administratief bediende / onthaal

Voor dit stabiel bedrijf, een gekende technische speler in de regio, zijn we op zoek naar een administratief medewerker met interesse in logistiek.

Wat ga je doen?

Je werkt de ene week van 11u30 tot 20u, de andere week van 8u tot 17u

Jouw taken:

  • Registratie van inkomende goederen in het digitaal systeem
  • Bezorgen van transportdocumenten aan de chauffeurs (CMR's, zendnota's, facturen)
  • Klassement

Waar ga je werken?

Onze klant is producent van stalen dak- en wandbekleding voor nieuwbouw en renovatie voor verschillende sectoren.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je krijgt energie van flows administratief afwerken
  • Je hebt minimaal een eerste relevante werkervaring achter de rug
  • Je werkt graag in een vast uurrooster met om de twee weken wat langer werken, maar dan thuis in de voormiddag
  • Je bent een doener en een sterke teamplayer

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een bedrijf in volle expansie.
  • Hier investeert men voortdurend in zijn medewerkers.
  • Open communicatie én een toffe werksfeer zijn een garantie.
  • Boeiende en gevarieerde job.
  • Extra legale voordelen bovenop je loon ( groeps-en hospitalisatie verzekering en maaltijdcheques)
  • Mogelijkheid om een fiets te leasen.
  • Veel ruimte voor eigen initiatief.
  • Een flexibele werkomgeving.
  • Een goede work-life balance met mogelijkheid tot thuiswerk.
  • Teambuildings en bedrijfsevents.
  • De kans om bij te leren en door te groeien.

Ref: 023857

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact