Logistiek bediende - dag of 11.30 tot 20u

Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Administratief bediende

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Regime

Dag

Jij zorgt er voor dat ons transport op rolletjes loopt. Je houdt perfect de inkomende en uitgaande goederenflows bij en geeft duidelijke instructies aan de chauffeurs. 

Wat ga je doen?

  • Administratie omtrent de binnenkomende goederen, zoals de registratie in het softwaresysteem.
  • Onthaal van de chauffeurs, aan wie je meedeelt waar ze zich kunnen aanmelden om te lossen.
  • Je bezorgt de chauffeurs de nodige documenten (CMR, zendnota, factuurmet betrekking tot de uitgaande goederen na een visuele controle en checklijst te hebben afgevinkt.
  • Aanpassingen van onder andere de stock om de heftruckbestuurders optimaal te kunnen laten werken.
  • Algemene administratie en klassement.

Waar ga je werken?

Fabrikant van stalen dak- en wandbekleding voor nieuwbouw en renovatie voor verschillende sectoren.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Eerste werkervaring in een planningsfunctie of logistiek
  • Administratief bijzonder nauwkeurig.
  • Je kan je uitdrukken in het Frans en Engels.
  • Bereidheid in twee shifts te werken. Ene week dag en van 11u45 tot 20u
  • Je hebt interesse in IT.  Kennis van SAP is een pluspunt.

 

Wat biedt jouw werkgever?

  • Voltijdse doorgroeifunctie in twee shifts: van 11u30 tot 20u en van 8u tot 17u.
  • Een filevrije job in de buurt van Brugge.
  • Een fulltime aanbieding in een dynamisch en internationaal bedrijf.
  • Een aantrekkelijk salarispakket.
  • Extralegale voordelen zoals een groeps- en hospitalisatieverzekering.
    Maaltijdcheques.
  • Mogelijkheid om een fiets te leasen.
  • Veel ruimte voor eigen initiatief.
  • Een flexibele werkomgeving.
  • Een goede work-life balance met mogelijkheid tot thuiswerk.
  • Teambuildings en bedrijfsevents.
  • De kans om bij te leren en door te groeien.

Ref: 028002

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact