Je bent de schakel tussen klanten, verzekeringsmaatschappijen en de werkplaats. Jouw takenpakket bestaat uit:
Opvolgen van dossiers via Claims 360 en behandelen van nieuwe schadedossiers
Klantcontact onderhouden via mail en telefoon
Uitvoeren van foto-expertises en aanvullen van smartdossiers
Opmaken van werkorders en bestekken, bestellen en controleren van onderdelen
Coördineren van de planning van de carrosserieafdeling en inplannen van klantenafspraken
Ontvangen, controleren en administratief verwerken van voertuigen
Mee zorgen voor een vlotte interne organisatie en ondersteuning van collega’s
Sporadisch wagens verplaatsen en controleren
Actief meedenken over hoe we onze service kunnen verbeteren
Herken jij jezelf in volgende eigenschappen?
Je bent nauwkeurig, georganiseerd en klantgericht
Je werkt graag zelfstandig en neemt verantwoordelijkheid op
Je hebt oog voor detail en een passie voor correcte administratie
Je draagt bij aan een positieve teamsfeer en helpt collega’s waar nodig
Je kan meerdere balletjes in de lucht houden zonder het overzicht te verliezen
Wat mag jij van ons verwachten?
Veel sociaal contact, intern én extern
Een afwisselende functie met verantwoordelijkheid
Een lichtrijke, moderne werkruimte met een aangename sfeer
Regelmatige teambuildings en een gezellige zomer-BBQ
Onboarding bij opstart en autonomie na inwerkperiode
Maaltijdcheques, dagelijks vers fruit en andere legale voordelen
Mooi aangevuld loonpakket!
Bereid hier je gesprek voor