Medewerker commerciële binnendienst (7/12/2021)

Ben je op zoek naar een job op een commerciële binnendienst waar je instaat voor jouw eigen klantenportefeuille? 

Wat ga je doen?

Je voorziet administratieve opvolging van een klantenportefeuille, van begin tot einde. Je bouwt een lange termijn relatie op met klanten en ondersteunt de verkoop om de vooropgestelde omzet te behalen. Hiervoor werk je nauw samen met de externe sales mensen en de techniekers.

 

Taken:

  • Het allereerste telefonische contact met een nieuwe klant komt bij jou terecht
  • Je maakt de offerte op en registreert de order in het ERP pakket
  • Je maakt de factuur voor voor de klant
  • Debiteurenbeheer: je zorgt dat de betalingen tijdig verwerkt zijn en maant klanten aan wanneer nodig. 
  • Klachtenbehandeling behoort eveneens tot je taak; je houdt dossiers up-to-date, je maakt de analyse van de klacht op en je communiceert met de klant betreffende de genomen acties hieromtrent. 

Waar ga je werken?

Dit bedrijf is een gekende speler in de regio en is actief in de agro- en biotechnologie sector. Ze staan garant voor een kwalitatieve service naar klanten zoals bedrijven, scholen, landbouwbedrijven etc.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je beschikt over een bachelordiploma
  • Je beheerst de Nederlandse taal en spreekt en schrijft vlot Frans.
  • MS Office kent geen geheimen meer voor je.
  • Klantvriendelijkheid draag je hoog in het vaandel. 

Wat biedt jouw werkgever?

  • Een voltijdse, vaste job bij een toonaangevende organisatie regio Roeselare
  • Je werkt in een stelsel van glijdende werkuren
  • Naast jouw bruto maandloon mag je rekenen op extralegale voordelen: maaltijdcheques, groepsverzekering, ecocheques, hospitalisatieverzekering
  • Bovenop jouw wettelijk verlof krijg je op jaarbasis nog eens 6 extra vakantiedagen

 

Ref: 025365

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact