Medewerker commerciële binnendienst Oostrozebeke

Commerciële flair, administratief nauwkeurig, een talenknobbel?
Dan hoopt onze klant jou te vind!en.

Wat ga je doen?

  • Opmaak en opvolging van de offertes.
  • Registratie van de orders.
  • Administratieve taken.
  • Je bindt de klanten aan het bedrijf en geeft hen advies.
  • Administratieve ondersteuning van de verkopers.

 

Waar ga je werken?

De klant is een familiebedrijf en intussen in Europa uitgegroeid tot een expert in hun vakgebied.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Bachelor / masterdiploma in een commerciële richting of gelijkwaardig door ervaring.
  • Schoolverlaters met sterke commerciële vaardigheden kunnen in aanmerking komen.
  • Goede talenkennis (gesproken en geschreven): Nederlans, Frans én Engels. Dit is een must aangezien er dagelijks klantencontact is in al deze talen.
  • Je kan in alle situaties je mannetje staan.
  • Je kan zelfstandig werken.
  • Je bent administratief uiterst nauwkeurig.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een gedreven team binnen een aangenaam bedrijf.
  • Je krijgt veel verantwoordelijkheden.
  • Gevarieerde functie.
  • Werkuren: maandag tot en met donderdag: 8u - 17u en vrijdag: 8u - 15u30.
  • Collectief verlof: 3 weken in de zomer en 1 week tussen kerstdag en nieuwjaar.

Ref: 023249

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact