Medewerker dienst naverkoop

Plannen en organiseren zit je in het bloed. Bovendien ook commercieel ingesteld en administratief sterk?  dat is deze job wellicht wel uitdagend voor je!

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor de planning van de onderhoudstechniekers van A - Z.
  • Je houdt de agenda's bij, staat in voor de mailbox en een vlotte communicatie met de klanten.
  • Je stelt duidelijke en correcte werkbonnen op en je maakt vlot gebruik van het ticketsysteem.
  • Je kunt vlot onderhandelen ten einde onderhoudscontracten te bekomen.

Waar ga je werken?

Dit bedrijf is sterk bezig binnen haar segment en ontwikkelt projecten voor industrie, boerderijen, mijnen, gemeenschappen en overheden. 

Waarom is dit iets voor jou?

  • Bij voorkeur behaalde je een bacheloropleiding of je kan relevante werkervaring voorleggen op een dienst na verkoop.
  • Je kunt vlot overweg met MS Office toepassingen.
  • Je bent klantgericht en bezit commerciële flair.
  • Je bent een kei in plannen en organiseren.
  • Je bent stressbestendig ingesteld en houdt je aan de deadlines.


Wat biedt jouw werkgever?

  • Een vaste job in een georganiseerde en dynamische onderneming.
  • Een uitdagende functie in een aangename werkomgeving.
  • Een loonpakket aangevuld met maaltijdcheques
  • Tegen eind 2021 worden er glijdende uren geïmplementeerd in de firma.


Ref: 024872

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact