Medewerker facturatie controle
Je vindt deze job in: Talent in office Financieel Medewerker boekhouden
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
BruggeRegime
Dag
Maak deel uit van een hartelijk team, waarbij collegialiteit een prioriteit is!
Een functie waarin jouw passie voor cijfertjes kan floreren!
Waarbij je de puntjes op de i kan zetten en je zelf jouw eigen zaken mag opvolgen.
Een tal van voordelen wachten op je...
- flexibele uren
- thuiswerk mogelijk
- 10 extra verlofdagen - vrij te kiezen
- personeelsfeestjes, aandacht voor de medewerkers en zoveel meer...
Wat ga je doen?
- Je staat in voor de controle van de facturatie
- Je zoekt naar afwijking tussen de facturen en de ingaven volgens ons online systeem.
- Bij problemen spreek je de juiste collega aan en ga je actief op zoek naar een oplossing
- Je neemt contact op met klanten en voert gesprekken in het Nederlands en Engels, indien er complicaties zijn met de facturatie
- Je stuurt facturatielijsten op naar de klant
- Je houdt nauwgezet en correct bij wat reeds is afgerekend en wat niet.
Waar ga je werken?
Maak deel uit van een toonaangevende multimodale logistieke dienstverlener.
Kom terecht in een hartelijk team waarbij iedereen collegialiteit prioritair stelt en er al eens het nodige grapje aan te pas komt!
Collega's nemen jou met veel plezier onder hun vleugels en begeleiden jou graag in jouw persoonlijk groeitraject binnen ons bedrijf!
Waarom is dit iets voor jou?
- Je hebt een sterke interesse in logistiek, transport en scheepvaart;
- Je beschikt minimum over een A2 diploma;
- Je hebt een eerste werkervaring achter de rug waar je op regelmatige basis in aanraking kwam met administratie en of facturatie;
- Je beheerst zowel het gesproken als geschreven Nederlands en Engels;
- Je bent een administratieve duizendpoot die zijn prioriteiten kan stellen;
- Je bezit een zeer goede kennis van het MS Office pakket en bent bereid deze op peil te houden;
- Je bent een echte teamplayer met een sterke nadruk op nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit;
Wat biedt jouw werkgever?
- Een marktconform loon volgens paritair comité 226;
- Een 38 uren rooster met aanvullend 6 ADV en 4 Sector-dagen;
- Glijdende uren: opstart kan tussen 7.30 en 9.30 uur;
- Thuiswerk kan na 6 maanden in dienst; 2 dagen per maand ( met thuiswerkvergoeding)
- Je komt terecht in een stabiel internationaal bedrijf;
- Een team dat je met open armen zal ontvangen.
- Regelmatig teamactiviteiten of leuke attenties
- Hospitalisatie en groepsverzekering
Bel vandaag nog! 051 26 26 66
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Sharka Vens
Talent Manager
-
Jonas Anraed
Matching Talent
-
Isabeau Van den Broecke
Matching Talent