Onthaalbediende met basis boekhouden
Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
IzegemRegime
Dag
Ben jij het zonnetje in huis? Op zoek naar een gevarieerde, administratieve functie? Sta je graag in contact met mensen? Op zoek naar een goeie mix tussen administratieve ondersteuning en onthaal van bezoekers en klanten? Voor onze klant in Izegem zijn we op zoek naar een onthaalbediende.
Wat ga je doen?
- Je leidt het telefoonverkeer in goede banen: je schakelt door naar de juiste persoon of je voert zelf een gesprek.
- Aan het onthaal verwelkom je de bezoekers met een glimach.
- Je verdeelt de post en kleine pakketjes
- Je zet zalen klaar en voorziet de nodige drank voor de opleidingen.
- Administratieve klantenopvolging: aanmaken nieuwe klanten, deblokkeren contante betaling en gegevens updaten.
- Uitlezen van de bestuurderskaarten van de chauffeurs
- Inboeken aankoopfacturen
- Kas controleren en maandelijks afsluiten
- Verder wordt jouw gevarieerd takenpakket aangevuld met algemene administratieve taken.
Waar ga je werken?
Het bedrijf is een groothandel gespecialiseerd in verwarming, ventilatie en alternatieve energie met afdelingen in Izegem, Zedelgem en Veurne.
Waarom is dit iets voor jou?
- Je kan vlot met Office werken
- Je bent een gemotiveerde, punctuele en goedlachse persoon.
- Je bent communicatief en je kan multitasken.
- Noties van boekhouding is een pluspunt
Wat biedt jouw werkgever?
- Een familiaal bedrijf.
- Afwisselend en uitdagende functie.
- Een gedreven & collegiaal team.
- Een 39 uren week + 6 ADV dagen
- 4/5 bespreekbaar
- Een uitdagend salaris naar gelang ervaring & kennis.
- Maaltijdscheques
Ref: 084697
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Jonas Anraed
Matching Talent
-
Margo Vens
Matching Talent
-
Sharka Vens
Talent Manager