Personal assistant met goede kennis Engels

Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Management Assistant

Specialisatie

Talent in office

Plaats

Izegem

Regime

Dag

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

  • Je verzorgt de agenda, plant afspraken in en volgt deze ook op.
  • Je bereidt meetings voor en woont deze ook bij.
  • Je volgt eventuele actiepunten op.
  • Je verzorgt de communicatie tussen de zaakvoerster en de twee kantoren.
  • Je neemt allerhande administratieve zaken voor je rekening.
  • Je klasseert verschillende documenten van de zaakvoerster.

Wat maakt jou de geknipte kandidaat?

  • Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je hebt een bachelor genoten, bij voorkeur office management of  taalkundig.
  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je verplaatst je tijdens je job tussen Izegem en Brugge.

Wat biedt jouw nieuwe werkgever?

  • Een uitdagende job in een sterk groeiende familiale onderneming.

  • Dit bedrijf is gespecialiseerd in de verhuur en verkoop van torenkranen en snelmontagekranen. Ze staan ook in voor montage, demontage, onderhoud en revisie. De kranen doen dienst tijdens de bouw van onder meer appartementen, kantoren, woningen, villa’s, hospitalen en luchthavens.

Ref: 013610

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact

  • Sharka Vens

    Matching Talent

  • Kim Clinckemalie

    Matching Talent

  • Eveline Crop

    Talent Manager