Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (zowel particulieren als professionelen) en voor de eigen werknemers (techniekers, magazijnmedewerkers ,…).
Je staat in voor de afhandeling van binnenkomende opdrachten (via telefoon en mail) met betrekking tot storingen en onderhoud van centrale verwarming, sanitair of elektriciteit.
Samen met jouw collega’s maak je de (lange termijn) planning op van een 55-tal techniekers, i.f.v. de interventies.
Je staat in voor de controle van de opgemaakte interventieverslagen van de techniekers.
Je verwerkt de planning- en opvolgingsgegevens in een ERP pakket.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je bent klantgericht, vlot aan de telefoon en in de omgang.
Je bent stressbestendig.
Je werkt gestructureerd en administratief nauwkeurig.
J
e bent computervaardig.
Je bent bereid op sommige dagen te werken van 9u30-18u.
Tweetaligheid is een pluspunt, evenals ervaring in een planningsfunctie.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Je geniet een grondige interne opleiding waarbij je omgevormd wordt tot een expert in jou vak!
Deze job daagt je uit om je beste planning skills boven te halen.
Je krijgt een aantrekkelijk loon dat afhangt van ervaring en opleiding.
Je loon wordt aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.
Collega's die klaar staan om je volledig te integreren in hun gemotiveerd team.
Je werkt 8 uur per dag waarbij je een half uur middagpauze hebt.
Vroegste shift: 7u30-16u00, laatste shift: 9u00-18u30
20 dagen + 12 extra dagen verlof vrij te kiezen.
Je komt terecht in een gerespecteerd, stabiel bouwbedrijf dat in verschillende bouwactiviteiten actief is.