Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Je coördineert de werken van techniekers en onderaannemers, rechtstreeks vanuit het hoofdkantoor.
- Je zorgt dat het technisch dossier klopt van offerte tot materiaalbestelling.
- Je gaat mee naar de werf bij opstart, je deelt je kennis en zorgt voor een goede briefing.
- Je combineert administratie met praktijkinzicht: jij stuurt bij waar nodig en houdt alles in het oog.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Master elektromechanica of relevante ervaring in gebouwtechnieken (elektriciteit, sanitair...).
- Je hebt kennis van tekensoftware (AutoCad, Revit, Stabicad...).
- Je werkt nauwkeurig en klantgericht en houdt van een praktische aanpak.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Aantrekkelijk brutoloon volgens je ervaring.
- Extralegale voordelen:
- bedrijfswagen + tankkaart
- ecocheques
- 32 verlofdagen per jaar.
- Glijdende werkuren: werkdag van 8u maar flexibel opstarten.
- Werken in een familiale, open sfeer.
- Nieuwjaarsfeest, teambuilding, wekelijkse babbel in de bedrijfsbar.
- Regelmatig kleine attenties.
- Moderne en inspirerende werkomgeving, makkelijk bereikbaar.
- Onze klant is specialist in het plaatsen van elektriciteit, verwarming, domotica, sanitair en alarmsystemen.
De firma is zeer vlot bereikbaar.