Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
In deze rol neem je het hele traject van projecten op – van offerte tot eindafrekening. Je houdt overzicht en zorgt dat de uitvoering vlot loopt. Je denkt mee, stuurt bij en je overlegt helder met klanten en collega's.
Concreet:
- Je plant mensen in en bestelt materiaal.
- Je bespreekt met klanten wat er nodig is en legt op een begrijpbare manier uit hoe het technisch moet aangepakt worden.
- Je volgt werkuren, kosten en facturatie op.
- Je voert regelmatig evaluatiegesprekken met je team.
- Je stuurt bij waar nodig, zowel inhoudelijk als financieel.
- Je bent aanspreekpunt en eindverantwoordelijke voor je projecten bij internationale klanten.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Ervaring met projectmanagement inclusief financiële opvolging
- Technische kennis, bij voorkeur elektrotechniek
- Enerzijds hou je de klant tevreden, anderzijds ga je een gesprek niet uit de weg.
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
- Zeer mooi brutoloon
- Bedrijfswagen naar keuze binnen budget
- Groeps- en hospitalisatieverzekering
- Maaltijd- en ecocheques
- Cafetariaplan
- 40-urenweek met 12 ADV-dagen, flexibel in te zetten
- Gesloten enkel tussen kerst en nieuwjaar
- Flexibele starturen
- 2 dagen thuiswerk per maand na 1 jaar
- Opleidingen op maat: technisch, software of veiligheid (VCA, BA4, …)
- Wekelijkse één-op-één met je Business Unit Manager – geen micromanagement, wel ondersteuning waar nodig
- Veel autonomie in hoe je je agenda indeelt
- Je maakt deel uit van een team van 5 projectmanagers, een mix van mensen met meer ervaring en wat junior mensen. Er heerst een goede sfeer. De grootte van je werfteam hangt af van de grootte van het project. Bij een groot project dat maanden duurt kunnen dit meer dan 15 à 20 mensen zijn. Soms stuur je kleinere projecten aan met 5 à 6 mensen.