Sales assistant

Zin in een functie waar je zowel klantencontact hebt, alsook je administratieve skills kan gebruiken? 

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van de portefeuille van KMO-klanten in de regio's West- en Oost-Vlaanderen.
  • Je evalueert de vraag van de klant en behandelt die adequaat: je kan de vraag zelf behandelen of bespreekt die met een Account Manager.
  • Je maakt de offerte op en staat in voor de opvolging ervan.
  • Je staat in voor de administratieve verwerking in het Microsoft Dynamics AX pakket.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de klant en je verzorgt de verdere administratieve opvolging.
  • Je helpt het digitale klantenplatform verder ontwikkelen en verbeteren.

Waar ga je werken?

De klant is een familiaal bedrijf met passie en ambitie van een wereldspeler.
Zij gaan op zoek naar duurzame oplossingen. Je komt terecht in een financieel gezonde onderneming die bruist van de enthousiaste collega's waar zelfstandigheid en persoonlijke groei sterk aangemoedigd worden.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt een opleiding op bachelor niveau.
  • Werkervaring in een gelijkaardige functie is een troef en ook pas afgestudeerden.
  • Je bent iemand die pro-actief is en een klantgerichte aanpak heeft.
  • Je bent zeer punctueel en je administratie is correct.
  • Je kan jezelf goed uitdrukken in het Nederlands en Frans.
  • Je kan vlot overweg met de MS Office pakketen.
  • Je bent stressbehendig.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een financieel gezond bedrijf.
  • Je ontvangt een mooi salarispakket.
  • Er zijn ook leuke sportactiviteiten en ze doen regelmatig een teambuilding.
  • Ze bieden de werknemers ook diverse opleidingsmogelijkheden aan.

Ref: 082578

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact