Sales & Customer Support

Je verzekert je de klantentevredenheid op vlak van logistiek en service door klantenrelaties te beheren van forecast tot facturatie.

Wat ga je doen?

  • Opmaak, opvolgen en administratieve afhandeling van offertes en contracten. 
  • Je waakt over de correcte toepassing van de prijzen en een tijdige en correcte input van orders, leveringen en betalingen.
  • Je verzamelt en analyseert de nodige gegevens en voert deze in het planningssysteem in zodat logistiek, aankoop en productie over de correcte informatie beschikken. Je stuurt deze bij waar nodig.
  • Je staat ook in voor het stipt beantwoorden van vragen van klanten (zowel telefonisch als schriftelijk).
  • Je helpt mee aan de implementatie en uitbouw van sales ondersteunende systemen. 
  • Je vormt de administratieve spilfunctie binnen het commercieel proces.

Waar ga je werken?

De klant is een internationale, klantgerichte groep die gespecialiseerd is in de ontwikkeling, productie en verkoop van hoogtechnologische producten, systemen en diensten.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Minimum bachelordiploma in een bedrijfseconomische richting.
  • Je kan grote verantwoordelijkheid aan, kan zelfstandig werken en bent uiterst betrokken.
  • Proactieve werkhouding.
  • Voorliefde voor cijfers en heel nauwkeurig.
  • Je spreekt én schrijft goed Nederlands, Engels en Frans. Bijkomende talen zijn een troef.
  • Je bent computervaardig.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Stabiel bedrijf waar een degelijke opleiding wordt voorzien.
  • Aangename werksfeer met een open communicatiebeleid.
  • Doorgroeimogelijkheden.
  • Dynamische en internationale werkomgeving.
  • Glijdende werkuren.

Ref: 022399

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact