Senior service engineer

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Netwerk

Specialisatie

Talent in ICT

Plaats

Brugge

Regime

Dag

Op zoek naar een werkgever waar passie en wederzijds respect 'key' zijn?

Wat ga je doen?

  • Je doet de voorbereiding van de nieuwe installaties door het uitvoeren van een grondige en correcte site-survey.
  • Je adviseert de klant en stelt de best mogelijke oplossing voor, in lijn met zijn behoefte.
  • Je installeert upgrades en bent verantwoordelijk voor het verrichten van interventies en onderhoud van hardware.
  • Je stelt diagnoses en herstelt fouten van zowel hardware als software.
  • Je programmeert en configureert zowel hardware (telefooncentrales, routers, switches ...), als software (UC, call accounting ...).
  • Je bereidt voor en geeft een heldere gebruikersopleiding aan de klant na afronding van het project.
  • Sporadisch word je ingezet als technische ondersteuning voor de service desk.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de servicemanager.

 

Waar ga je werken?

Deze groeiende onderneming helpt kmo's, op een professionele manier, een efficiënte telecom infrastructuur uit te bouwen, in functie van hun noden. Met 20 jaar expertise, een eerlijk advies en professionele aanpak bieden ze een full scope aan oplossingen.

Dit bedrijf streeft steeds naar een samenwerking op lange termijn. Het bedrijf investeert continu in nieuwe technologieën en in het delen van deze kennis met hun klanten.

Als medewerker sta jij hier centraal. Het bedrijf gelooft sterk in een persoonlijke en menselijke aanpak.

Men gaat steevast voor duurzame samenwerkingen, voortgedreven door passie en wederzijds respect.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je een relevante werkervaring hebt van minimum 5 jaar in een gelijkaardige functie.
  • Je beschikt over een bachelor diploma (Elektronica – ICT, elektromechanica, Multimedia en communicatietechnologie ...) of een gelijkwaardige ervaring.
  • Je hebt kennis hebt van zowel hardware (switches, routers …) als software (UC, call accounting …).
  • Je hebt een grondige kennis van telefooncentrales en datanetwerken. Ervaring met Panasonic of Alcatel-Lucent telefonie oplossingen is mooi meegenomen.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en een woordje Frans. Daarnaast begrijp je ook technisch Engels.
  • Je weet jouw technische kennis perfect te combineren met een uitgesproken klantgerichtheid.
  • Je werkt planmatig en getuigt van verantwoordelijkheidszin.
  • Je werkt nauwkeurig en zet kwaliteit op de eerste plaats.

 

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een groeiende KMO met een jong, professioneel team waar persoonlijk initiatief en teamspirit wordt gestimuleerd en gewaardeerd.
  • Je krijgt vrijheid om je job verder vorm te geven, alsook de mogelijkheid om je verder bij te scholen.
  • Je wordt beloond door middel van een competitief salaris in functie van je expertise.
  • Een glijdend uurrooster, een ongedwongen sfeer en 12 extra ADV-dagen krijg je er zo bij.
  • Bij opstart staat er een sterk onthaaltraject voor je klaar waarbij de nodige ondersteuning en opleiding krijgt.

 

Ref: 022917

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact