Service Desk engineer

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Netwerk

Specialisatie

Talent in ICT

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Brugge

Regime

Dag

Als service desk engineer help je de klanten met supportaanvragen per telefoon en via e-mail. je behandeld incidenten, problemen en begeleid hen in het aanbrengen van wijzigingen rond hun VoIP & Unified Communicationsoplossingen.

Wat ga je doen?

  • Je doet de voorbereiding van de nieuwe installaties door het uitvoeren van een grondige en correcte site-survey.
  • Je adviseert de klant en stelt de best mogelijke oplossing voor, in lijn met zijn behoefte.
  • Je installeert upgrades en bent verantwoordelijk voor het verrichten van interventies en onderhoud van hardware.
  • Je stelt diagnoses en herstelt fouten van zowel hardware als software.
  • Je programmeert en configureert zowel hardware (telefooncentrales, routers, switches ...), als software (UC, call accounting ...).
  • Je bereidt voor en geeft een heldere gebruikersopleiding aan de klant na afronding van het project.
  • Sporadisch word je ingezet als technische ondersteuning voor de service desk.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de servicemanager.

Waar ga je werken?

Deze groeiende onderneming helpt kmo's, op een professionele manier, een efficiënte telecom infrastructuur uit te bouwen, in functie van hun noden. Met 20 jaar expertise, een eerlijk advies en professionele aanpak bieden ze een full scope aan oplossingen.

Dit bedrijf streeft steeds naar een samenwerking op lange termijn. Het bedrijf investeert continu in nieuwe technologieën en in het delen van deze kennis met hun klanten.

Als medewerker sta jij hier centraal. Het bedrijf gelooft sterk in een persoonlijke en menselijke aanpak.

Men gaat steevast voor duurzame samenwerkingen, voortgedreven door passie en wederzijds respect.  

Waarom is dit iets voor jou?

  • Bij voorkeur bezit je een relevant bachelor diploma.
  • Je hebt een basis kennis van communicatie gerelateerde hard en software.
  • Je hebt kennis hebt van zowel hardware (switches, routers …) als software (UC, call accounting …).
  • Je hebt interesse in telefooncentrales en datanetwerken. Een eerste ervaring met Panasonic of Alcatel-Lucent telefonie oplossingen is mooi meegenomen.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en een woordje Frans. Daarnaast begrijp je ook technisch Engels.
  • Je weet jouw technische kennis perfect te combineren met een uitgesproken klantgerichtheid.
  • Je werkt planmatig en getuigt van verantwoordelijkheidszin.
  • Je werkt nauwkeurig en zet kwaliteit op de eerste plaats.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Smartphone en laptop
  • Wagen met tankkaart
  • 12 ADV dagen
  • Flexibel uurrooster
  • Je wordt beloond door middel van een competitief salaris in functie van je expertise

Ref: 081594

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact