De service desk engineer is dagdagelijks verantwoordelijk voor het opvolgen van 1ste lijn problemen op vlak van communicatiesystemen, telecom, telefooninstellingen, erp integraties...
Je helpt klanten met plezier verder zowel telefonisch als per mail/ chat of ticketsysteem
Hierbij werk je nauw samen met de techniekers
Je neemt initiatief en denkt aan verbetervoorstellen
Nieuwe opportuniteiten zal je doorgeven aan je collega's sales engineers
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Heb jij een bachelor binnen IT genoten? Op zoek naar een eerste job?
Heb jij interesse in telecomoplossingen?
Ben jij vlot en kom jij klantvriendelijk over?
Ben jij leergierig?
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Je komt terecht familiaal bedrijf met een sterke focus op vertrouwen, respect en eerlijkheid
Thuiswerk is bespreekbaar
Naast het loon heb je ook recht op maaltijdcheques van 8 euro per dag
Firmawagen bespreekbaar na 1 jaar
Naast je verlof heb je ook nog recht op 12 extra recupdagen
Leuke werkomgeving, ook na de uren zijn er teambuildings aanwezig
Je komt terecht in een hecht team van collega's binnen een familiale vernieuwend bedrijf gespecialiseerd in communicatieoplossingen waar we elke medewerker graag gezond en gelukkig zien!