Service Desk Engineer - Internal System Engineer

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk,ICT/Infrastructuur

Specialisatie

Talent in ICT

Tewerkstelling

Voltijds

Regime

Dag

Ervaring in tweede of derde lijns support en zin om jouw schouders onder een groeiend bedrijf te zetten?
Dan is deze vacature iets voor jou!

Wat ga je doen?

  • Enerzijds ben je samen met je collega het aanspreekpunt voor de eindgebruikers in de kantoren voor (vaak applicatie-gerelateerde) incidenten en change requests.
  • Je beheert de instroom aan incidenten via het ticketing-systeem
  • Je voert een eerste analyse uit en, indien je het niet kan oplossen, overleg je met de System Engineer.
  • Op basis van de input van de kantoren kom je ook met inzichten om de bestaande processen en/of technologische oplossingen te verbeteren.


  • Anderzijds monitor je ook de uptime van onze infrastructuur. Deze is in eerste instantie in handen van onze infrastructuur partner.
  • Jij zorgt er echter voor dat de configuratie steeds in lijn is met de noden van de volledige kantoororganisatie.
  • Omdat ons kantoornetwerk continu uitbreidt, sta je mee aan het roer om de integratie van de nieuwe kantoren te faciliteren en te zoeken naar synergiën.

Waar ga je werken?

Onze klant is gevestigd te Roeselare & Gent en als onafhankelijk kantoor lid van een grotere groep. Ze verzorgen de boekhouding en geven tevens fiscaal en juridisch advies.

Ze maken deel uit van een netwerk van 19 accountancykantoren in West- en Oost-Vlaanderen, Antwerpen en Leuven. De filosofie is sterker worden door de krachten te bundelen en informatie uit te wisselen en dat met respect voor het behoud van de identiteit van het kantoor. Concreet worden een aantal diensten (waaronder IT&digitalisatie/juridisch advies/HR) gecentraliseerd.

Waarom is dit iets voor jou?

  • IT savvy: je hebt interesse in de achterliggende business en functionele processen. Deze kennis helpt je om de technische root cause snel mee te identificeren en mee op te lossen.
  • Actief luisteren: je plaatst altijd de eindgebruiker voorop, en wil eerst tot de essentie van de nood doordringen alvorens je een oplossing aandraagt.
  • Structuur: je krijgt energie van het aanbrengen van structuur in chaos, en van zelfstandig coördineren en opvolgen van verschillende partijen.
  • Pragmatisch: hoewel je de ideale oplossing ziet, denk je actief mee aan hoe op korte termijn een oplossing te vinden met minimale werklast en maximaal verlichting van de nood (1st time right).
  • Proactief meedenken: vanuit je interesse in de visie draag je zelf verbeterideeën aan op operationeel en tactisch niveau, en ga je ook bij de eindgebruikers op zoek naar feedback.
  • Mobiliteit: nabijheid is deel van je DNA – je gaat dus graag op pad om ter plekke te luisteren

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je vergezelt een dynamisch en divers team
  • Je maakt deel uit van een ambitieus groeibedrijf
  • Je kan vertrouwen op jouw collega's
  • Ruimte om van elkaar te leren
  • Gedigitaliseerde en geautomatiseerde werkomgeving
  • Marktconform loon
  • Extralegale voordelen
  • Persoonlijke ontwikkeling

Ref: 024218

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact