Servicedesk planningsmedewerker

Je staat in voor een efficiënte, telefonische eerstelijns ondersteuning voor alle binnenkomende technische vragen. Je helpt onze klanten problemen of aan te brengen wijzigingen in hun telefonie oplossing of verwijst ze door naar onze tweedelijnssupportafdeling of plant servicetechniekers in.

Wat ga je doen?

  • Je beantwoordt binnenkomende e-mails en (technische) oproepen.
  • Je analyseert technische vragen of problemen en bepaalt of ze ter plaatse of remote opgelost moeten worden.
  • Je maakt technische cases aan in CRM en volgt ze op.
  • Je bepaalt de te nemen (technische) stappen en stuurt bij waar nodig.
  • Je informeert klanten over de nodige wijzigingen en/of herstellingen.
  • Je helpt de planningsverantwoordelijke de in te plannen interventies toe te wijzen aan de techniekers, rekening houdend met hun competenties en kennis. Je past de planning aan indien nodig, in functie van gedane werken en vooropgestelde tijd.
  • Je plant de routes in en houdt daarbij rekening met het verkeer en de af te leggen afstand.
  • Je controleert de beschikbaarheid van de nodige materialen.
  • Je communiceert vlot, dit zowel intern als met klanten.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de servicemanager.

 

Waar ga je werken?

Deze groeiende onderneming helpt kmo's, op een professionele manier, een efficiënte telecom infrastructuur uit te bouwen, in functie van hun noden. Met 20 jaar expertise, een eerlijk advies en professionele aanpak bieden ze een full scope aan oplossingen.

Dit bedrijf streeft steeds naar een samenwerking op lange termijn. Het bedrijf investeert continu in nieuwe technologieën en in het delen van deze kennis met hun klanten.

Als medewerker sta jij hier centraal. Het bedrijf gelooft sterk in een persoonlijke en menselijke aanpak.

Men gaat steevast voor duurzame samenwerkingen, voortgedreven door passie en wederzijds respect.  

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je beschikt over een bachelor diploma (Elektronica – ICT, elektromechanica, Multimedia en communicatietechnologie ...) of een gelijkwaardige ervaring.
  • Je een degelijke basiskennis IT hebt en kennis van de verschillende types telefoonlijnen. Ervaring in de telecomsector is een pluspunt.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en kan  vlot een woordje Frans s
  • Je vlot kan werken met MS Office.
  • Je communiceert helder en beschikt over een stevige dosis pro activiteit.
  • Je kan  technische kennis perfect combineren met een uitgesproken klantgerichtheid
  • Je bent planmatig en getuigt van verantwoordelijkheidszin.
  • Je bent nauwkeurig  en zet kwaliteit op de eerste plaats .

 

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een groeiende KMO met een jong, professioneel team waar persoonlijk initiatief en teamspirit wordt gestimuleerd en gewaardeerd.
  • Je krijgt vrijheid om je job verder vorm te geven, alsook de mogelijkheid om je verder bij te scholen.
  • Je wordt beloond door middel van een competitief salaris in functie van je expertise.
  • Een glijdend uurrooster, een ongedwongen sfeer en 12 extra ADV-dagen krijg je er zo bij.
  • Bij opstart staat er een sterk onthaaltraject voor je klaar waarbij de nodige ondersteuning en opleiding krijgt.

 

Ref: 023477

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact