Software support engineer

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk

Specialisatie

Talent in ICT

Regime

Dag

Heb jij ook een passie voor de digitale wereld van morgen? Wil je ook andere mensen te helpen bij hun technische uitdagingen? Hou je van experimenteren met nieuwe technologieën? Routine gaat vervelen en je wil elke dag een nieuwe uitdaging?

Wat ga je doen?

Dan ben je één van ons, en we willen met je samenwerken !!

We zoeken een support engineer die:

  • bij wie onze klanten een oplossing vinden voor hun vragen.
  • die zijn collega’s helpt bij het beheer van de incidenten, de installatie van onze applicaties bij de klanten, het bouwen van dashboards en het opmaken van de interne documentatie.
  • die graag samenwerkt met geeks, maar ook graag IT uitlegt aan niet-techische mensen.
  • die een boost krijgt bij het oplossen van problemen

Waar ga je werken?

Onze klant is een software ontwikkelaar opgericht in 2004, met als doel innovatieve, kwalitatieve software oplossingen te bouwen op een duurzame, no-nonsense manier.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je  hebt  goede kennis heeft van databases, Linux en netwerken.
  • Je staat te springen om iedere dag nieuwe dingen te leren zoals Cloud computing, Kubernetes ...
  • Je drukt je vlot uit in het Nederlands en het Engels, zowel schriftelijk als aan de telefoon.

Wat biedt jouw werkgever?

Als support engineer werk je: 

  • bij een bedrijf die gelooft dat digitalisering een cruciale rol speelt in de overlevingskans van een organisatie in de veranderende wereld van morgen.
  • bij een bedrijf dat reeds meer dan 15 jaar zijn klanten helpt bij hun digitale transformatie door software oplossingen op maat te bouwen.
  • samen met een team van gepassioneerde geeks
  • in een omgeving waar veel ruimte is voor eigen input en initiatief
  • aan interessante projecten in verschillende sectoren

Ref: 019682

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact