Software Support Engineer

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk

Specialisatie

Talent in ICT

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Ieper

Regime

Dag

Zin om in depth ondersteuning te geven aan een grote variëteit aan klanten?

Wat ga je doen?

Als Software Support Engineer ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je beantwoordt technische vragen of lost first line problemen op. Dit vooral met een focus op software issues.

  • Het team waarin je werkzaam zal zijn, bestaat uit een 20-tal collega’s in een internationale omgeving.
  • Samen met hen ben je verantwoordelijk voor de eerste- en tweedelijnssupport voor onze klanten, die zelf ook heel uitdagende technologische  trajecten bewandelen.
  • Je wordt ook aangemoedigd om van tijd tot tijd eventueel deel te nemen aan projecten die de dienstverlening van onze klant zou kunnen verbeteren.
  • Je bent een technische duizendpoot of wilt dit zeker zeer snel worden.
  • Je krijgt de mogelijkheid om complexe problemen op te lossen: telefonisch, per e-mail of remote (nationaal en internationaal).

Waar ga je werken?

Onze klant gespecialiseerd in software- en automatiseringsoplossingen (voornamelijk voor de recreatieve sector) en is dé referentie binnen dit werkdomein. 
De zetel in België telt zo'n 75 gedreven medewerkers, wereldwijd zijn er 450 medewerkers actief.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je behaalde een bachelor IT en hebt ambitie om snel te groeien richting een second line functie.
  • Je hebt een goede algemene kennis op IT-vlak. Met een voorkeur voor software.
  • Pluspunten voor kennis van SQL en .NET.
  • Je toont initiatief, weet klantenvragen goed te analyseren en prioriteren.
  • Mocht je er zelf toch niet uitkomen, dan kun je terugvallen op de kennis en vaardigheden van je collega’s.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent zeer klant- en servicegericht

 

Wat biedt jouw werkgever?

  • Je komt terecht in een uitdagende job waarbij jezelf de nodige invulling kan geven door een autonome planning. 
  • Uiteraard kan je ook terugvallen op ervaren collega's die je de nodige ondersteuning en begeleiding kunnen geven. 
  • Je werkt uiteraard in een glijdend uurrooster waarbij thuiswerk ( 1 à 2 dagen ) mogelijk is.
  • No-nonsense en horizontale communicatielijnen kenmerken onze klant.
  • Groeien en eigen ideeën uitwerken is hier echt mogelijk. 

 

Ref: 026939

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact