Talent Manager Kantoor Roeselare
Wat je in het weekend aan vrienden vertelt dat je doet
“Zorgen voor een hecht team en dit vertalen naar commercieel succes.”
Je geeft leiding aan het team in Techniek Roeselare dat bestaat uit 3 matching talenten en een commercieel talent. Of het een boeiende job is? Daar mag je op rekenen!
De job die helemaal klopt
Als talent manager heb je verschillende taken, waardoor je werkweek ongetwijfeld boeiend en afwisselend is.
- Je zet de commerciële targets om naar een concreet actieplan voor jouw team. Je volgt het actieplan nauwgezet op, stuurt bij waar nodig tijdens het dagelijks overleg én motiveert je team om hier samen 150% voor te gaan.
- Je voelt bij je teamleden aan wat er leeft en durft dit ook te benoemen. Op regelmatige basis zit je met elk teamlid samen voor een individueel coachingsgesprek.
- Je maakt een weekplanning op voor je teamleden. Zo zit er een roulement in taken als het beheer van de mailbox, het opzetten van campagnes, het opvolgen van de prestaties en verlengingen…
- Je durft te onderhandelen over samenwerkingsovereenkomsten met een HR-manager of KMO-bedrijfsleider. Dit vraagt alvast een portie durf en commerciële ervaring.
- Je bent de eindverantwoordelijke voor de administratie: je waakt over de correctheid van de contracten en volgt nauw op dat klanten tijdig betalen.
- Je zet vind! op de kaart door het vinden, binden en uitbouwen van klantenrelaties.
- Je helpt mee met je team waar nodig in het vinden van technische talenten en het matchen bij onze bedrijven.
- Je bent betrokken bij het rekruterings- en onboardingsproces van nieuwe vind!ers.
Over vind!
Als rekruteringspartner zijn we gespecialiseerd in het vinden van talent in techniek, engineering, ICT en office. Vandaag zijn we actief in West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen. Bij vind! rekruteren we steeds voor vacatures met zicht op een stabiele loopbaan. Dit omdat we ervan overtuigd zijn dat stabiele teams bijdragen tot meer werkvreugde bij medewerkers en hogere rentabiliteit bij bedrijven.
Ons team telt 55 enthousiaste medewerkers, die zichzelf vind!ers noemen. Zij werken in Roeselare, Ieper, Tielt, Waregem, Kortrijk, Torhout, Gent en Brugge verspreid over vier afdelingen: Talent in Techniek, Engineering, ICT en Office.
Jij bent onze gelukszoeker
De rol van talent manager is niet voor iedereen weggelegd. Wanneer is deze rol écht iets voor jou?
- Je beschikt over een bachelor- of masterdiploma en hebt reeds enkele jaren commerciële ervaring.
- Je krijgt energie van het neerzetten van resultaat: je haalt nieuwe vacatures binnen, je behaalt samen met je team maandelijks het beoogde aantal starters, onderhoudt contact met klanten…
- Je bent ervan overtuigd dat rekruteren een vak is. Je hoeft nog geen bakken ervaring te hebben, maar wel een gezonde portie interesse om te leren rekruteren als een pro.
- Je bent écht te vertrouwen. Dit vinden zowel je collega's, als je klanten.
- Anderen motiveren? Daar blink je in uit. Dit doe je door mee in de bres te springen wanneer nodig, maar ook voldoende proactief na te denken, samen doelen te behalen en je vind!ers te coachen.
Wat vind! je te bieden heeft
Wat heeft vind! je te bieden? Een heleboel!
- Allereerst voorzien we voor jou een boeiend opleidingstraject. Je start met het leren kennen van de interne rekruteringssystemen en -processen. Je rekruteert de eerste maanden actief mee zodat je weet wat je team elke dag doet. Beheers je de kneepjes van het vak? Dan kom het commerciële aspect erbij.
- De sfeer binnen vind! zit goed. Er heerst een gezonde dosis werklust met een goede balans tussen commercie en werkplezier. Een hoge funfactor vinden wij erg belangrijk en de culinaire momenten die we hebben met elkaar maken het nog plezanter!
- Je werkt vanuit het vind!hoofdkantoor in Roeselare. Kom zelf ontdekken hoe het kantoor eruit ziet. Ik beloof dat je aangenaam verrast zal zijn.
- Als vind!er sta je er nooit alleen voor. Je kan altijd terecht bij de andere talent managers of bij commercieel manager, Tara. Elk kwartaal neem je deel aan een inspiratieavond, waar je een workshop volgt of naar een spreker luistert. Genoeg momenten om van elkaar te leren!
- Vind! profileert zich als vaste rekruteringspartner voor technische talenten op de lange termijn. Dit betekent dat ook jij een vast contract van onbepaalde duur krijgt. Wat krijg je hier nu voor betaald? Je ontvangt een maandelijks brutoloon (2800 - 4000 euro) en werkt in een 40-uren stelsel. Hierdoor worden je 20 wettelijke vakantiedagen aangevuld met 12 ADV-dagen. Wat ons loonpakket echt interessant maakt? Het bonussysteem.
- In de functie van talent manager wordt je loon verder aangevuld met extralegale voordelen: een bedrijfswagen met tankkkaart, internetvergoeding, maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering.
- Zelfleiderschap vinden we een heel belangrijke waarde. Dit betekent dat het aan jou is om je agenda zelf te beheren. Je kan 2 dagen per week van thuis werken en ook je start- en einduur bepaal je zelf in onderling overleg met de collega's.
- Je maakt gebruik van onze eigen gebouwde, nieuwe rekrutering- en selectietools.