Tech Support Analyst

Je vindt deze job in: Talent in ICT Software-ontwikkeling Software developer

Specialisatie

Talent in ICT

Regime

Dag

Een achtergrond in IT en interesse in marketingtechnologie? Dan is deze vacature mogelijks wel iets voor jou!

Wat ga je doen?

  • Loggen, onderzoeken en nauwkeurig oplossen van vragen en problemen van klanten op een tijdige manier, het voldoen aan en overtreffen van Service Level Agreements zoals beschreven voor klanten in de Engagement Guide. 
  • Effectieve interactie met het product-team om door klanten geïdentificeerde bugs te melden. 
  • Zorg voor de juiste escalatie voor onopgeloste problemen om ervoor te zorgen dat de klant tevreden blijft. 
  • Optreden als klantbelanghebbende voor product-management en ontwikkeling. 
  • Verkrijgen en onderhouden van actuele kennis van het ondersteuningsbeleid en -procedures. 
  • Bijdragen aan de vooruitgang van de doelstellingen van het team.
  • Bijdragen aan de verbetering en ontwikkeling van de kennisdocumentatie. 
  • Bereid je voor op een roulatie in de wachtstand en op telefoonverantwoordelijkheden. 
  • Indien nodig kunnen aanvullende verantwoordelijkheden en taken worden toegewezen. 

Waar ga je werken?

Onze partner is een leider op het gebied van wereldwijde marketingtechnologie.

Hun prestatiegerichte marketingactiviteiten en digitale asset management software geven marketeers het voordeel om hun merk te besturen en te laten groeien. 

Onze partner levert het voordeel met zijn innovatieve Marketing Operations Hub.

Ze stellen marketeers in staat om budgetten, mensen, gegevens en inhoud te beheren tijdens de ideevorming, de workflow en de campagnelevering van de merkervaring, terwijl de ROI wordt gemaximaliseerd. 


Waarom is dit iets voor jou?

  • Externe klantgerichte ervaring in een software-ondersteunende omgeving gewenst. 
  • Zelf-startersmentaliteit met het vermogen om de werklast zelfstandig te beheren. 
  • Sterke samenwerkingsfocus in samenwerking met teamleden in een snelle omgeving. 
  • Het vermogen om effectief, accuraat en snel te communiceren, zowel mondeling als schriftelijk. 
  • Aandacht voor detail. 
  • Vermogen om kalmte en evenwicht te tonen in moeilijke situaties. 
  • Vermogen tot interactie binnen een wereldwijde ondersteuningsstructuur. 
  • Sterk probleemoplossend vermogen. 
  • Moet bedreven worden in gespecificeerde probleemoplossingsgereedschappen. 
  • Vloeiend in het Engels. 


Technische vereisten:

  • Ervaring met SSMS (SQL Server Management Studio), bedreven met SQL.  
  • IT Probleemoplossing Ervaring met client-server of webapplicaties bij voorkeur. 
  • Ervaring met Microsoft Azure Application Insights voorkeur. 
  • Bekendheid met REST en JSON is een pluspunt. 
  • Kennis van HTML Routing concepten is een pluspunt. 
  • Ervaring met netwerkdiagnose is een pluspunt. 


Overige vereisten:

  • Een minimum aan bachelordiploma (Informatica & Computing of Software Engineering gerelateerde voorkeur). 
  • Stages/1-2 jaar ervaring in het rechtstreeks ondersteunen van externe softwaretoepassingen. 

Wat biedt jouw werkgever?

  • Marktconform brutoloon
  • Extralegale voordelen
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Internationale omgeving

Ref: 023040

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact