Technische Support Software Analyst met bedrijfswagen

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk,ICT/Software

Specialisatie

Talent in ICT

Tewerkstelling

Voltijds

Regime

Dag

Ben je klantgericht? Heb je technische ervaring in een software-omgeving?
Wees een meerwaarde voor een marktleider op het gebied van wereldwijde marketingtechnologie.

Wat ga je doen?

  • Als Technical Support Analyst werk je samen met een internationaal support team: je directe collega uit Gent, een collega uit Servië, drie collega's uit het Verenigd Koninkrijk, een collega uit Australië en twee collega's uit de Filippijnen.
    • Met het ganse support team vergader je 2 keer per week voor een vrij informele meeting waar iedereen mogelijke bezorgdheden kan delen met elkaar, zowel technisch als niet-technisch.
    • Het team heeft een chat die behoorlijk levendig is, daarnaast spreek je wekelijks je collega-verantwoordelijke uit Gent 1-1 als je zaken liever persoonlijk onder vier ogen wilt bespreken.
    • Jouw collega-verantwoordelijke in Gent is diegene die iedereen (behalve de Verenigde Staten) onder zich heeft.
    • Je hebt ook veel contact met het team (3 à 5 mensen) in de Verenigde Staten.
    • Haar stijl van leidinggeven is gebaseerd op vertrouwen, afhankelijk of het lukt om zelfstandig te werken of nog niet.
  • Binnen Support heb je 2 niveaus: het eerste is Support Analyst (deze vacature), maar als je nog meer technische diepgang wil opzoeken (met Codes, SQL, Server Performance, iets verder van de klant met minder communicatie), is er een tweede pad als Alert Response Engineer waar de focus ligt op alerting van het systeem.
  • Hoe kan je je dag nu het best voorstellen? Het overgrote deel van je tijd ga je aan cases werken. Je tickets zijn volledig web based.
    • Meestal heb je een viertal echt open, actieve tickets waaraan je werkt. Je bent volledig verantwoordelijk voor de klantencommunicatie, opvolging van de voortgang en technische troubleshooting.
    • Je bent beschikbaar in een wachtrij om telefoons op te nemen voor bepaalde issues (enkel binnen de werkuren).
    • Je schrijft kennisartikels over je eigen cases, die raadpleegbaar zijn in hun knowledge base, zowel intern als extern. No worries, dit wordt nog gecontroleerd door 2 teams ;-)
    • Je zoekt naar verbeteringen op een gestructureerde manier via kwartaaldoelstellingen binnen het customer support team. Denk aan betere test files, file structuur, betere documentatie, processen...

Waar ga je werken?

Dit IT-bedrijf is uniek om voor te kiezen: zij ontwikkelen Workflow en Marketing Technologie, waarbij de focus ligt op Smart Marketing.
Ze bieden SAAS-oplossingen (Cloud) aan en richten zich vooral op internationale bedrijven, zoals Philips, SOS Children's Villages, Chanel, Mastercard, ...
Deze vacature is voor de vestiging in Gent, maar je maakt deel uit van een internationale groep.


Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent een teamspeler, zelfstandig, behulpzaam en durft hulp te vragen als het nodig is.
  • Je hebt affiniteit of heel goede kennis van de volgende technische onderdelen:
    • SQL Server
    • Azure
    • Web Applications en Debugging
    • REST API
  • Je hebt enkele jaren (2 à 4 jaar) ervaring in een software-omgeving. Je komt niet aan aanmerking als je netwerkbeheer hebt gestudeerd of zeer hardware-gerichte ervaring hebt.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Zeer toffe en interessante technologieën waardoor je veel kunt bijleren.
  • Je krijgt een personal development plan om je 2u vrij te maken voor jezelf te ontwikkelen. De nieuwe kennis kan aanleunen bij je huidige job, maar je kan hiervoor ook samenwerken met een ander departement. Je mag zelf ideeën voorstellen waar je tijd aan wil besteden.
  • In het begin word je meerdere keren per week opgevolgd, na verloop van tijd zal je meer vrijheid krijgen.
  • Als er interne doorgroeimogelijkheden zich voordoen, krijg jij de eerste keuze.
  • Af en toe een frietje eten met je collega uit Gent.
  • Samenwerken met een globaal team.
  • Thuiswerk is deels een optie. Ze zijn hierin altijd vrij flexibel geweest, maar je kan niet structureel 2 dagen thuiswerken.
  • Ongeveer om de 12 weken ben je een week 24/7 on call enkel voor een noodgeval, waarvoor je 250 dollar (350 als er in de Verenigde Staten een feestdag valt) krijgt. De ervaring leert dat je max. 1, uitzonderlijk 2 telefoontjes krijgt in die week.
  • 38-uren-week.
  • Dit bedrijf betaalt naar wat je vraagt, rekening houdende met je ervaring.
  • Extralegale voordelen: Hospitalisatieverzekering, Groepsverzekering, Laptop, Maaltijdcheques, GSM en Wagen.

Ref: 026303

Solliciteer nu!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact