Verantwoordelijke magazijn wisselstukken

Je vindt deze job in: Talent in office Aankoop/logistiek Supply chain medewerker

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Wevelgem

Regime

Dag

Als Coordinator Spare Parts sta je in voor het dagdagelijkse beheer en opvolging van het magazijn wisselstukken (Spare Parts) te Wevelgem.

Wat ga je doen?

Jou verantwoordelijkheden:

  • Operationeel instaan voor optimale werking van het wisselstukkenmagazijn
    • Inrichten – uniformiseren – opvolgen van de logistieke organisatie door het uitwerken en opzetten van logistieke stromen (zowel intern als extern)
    • Bijsturen van de procedures in functie van optimale performantie
    • Opvolgen van levertermijnen, proactief acties definiëren, waken op toepassing ervan
    • Rapporteren over de stock en diverse KPI’s op maandelijkse basis, bepalen van acties en deze opvolgen
  • Tijdens jouw rol ligt de focus op continuous improvement, waarbij je zelf verbetervoorstellen aanbrengt en meewerkt aan optimalisaties.
  • Aansturen en coachen van een team, coachen en motiveren van de werknemers, instaan voor de planning en bewaken van correcte ploegoverdracht en kennisverdeling binnen het team
  • Je staat in contact met diverse stakeholders, waarbij je onder meer overlegt met departementen over werkorders, boekhoudkundige informatie, informatie over prijzen/leveringen, …
  • Verder sta je in voor het onderhandelen van prijzen met diverse leveranciers
  • Tijdens vakantie of afwezigheid in jouw team, is er onderling back-up voorzien

Waar ga je werken?

De visie van dit bedrijf is een wereld creëren waarin meer van wat we eten afkomstig is van planten. Hun missie is de manier waarop de wereld eet, beter maken door lekkere, natuurlijk gezonde, plantaardige voedingsmiddelen te creëren die optimaal bijdragen aan het welzijn van iedereen en met het grootste respect voor onze planeet worden gemaakt.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt een Bachelor-diploma in een technische richting op zak en kan beroep doen op een aantal jaar ervaring in een gelijkaardige functie
  • Je hebt een passie voor techniek en logistiek
  • Bij voorkeur heb je reeds kennis van voorraadbeheer, elektriciteit/mechanica, technische materialen en goederen, …
  • Onderhandelingen schrikken jou niet af, je hebt een commerciële mindset en denkt proactief mee
  • Je beschikt over goede organisatie skills en kan het overzicht bewaren
  • Kennis van SAP is een must, verder heb je kennis van het MS Office pakket
  • Je beschikt over project management- en people management skills en kan jouw team op de juiste manier aansturen en verder helpen ontwikkelen
  • Je beschikt over vlotte communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, waardoor communiceren met verschillende stakeholders – zowel intern als extern - geen probleem vormt voor jou (kennis van het Frans is een plus)

Wat biedt jouw werkgever?

Wij bieden een boeiende positie in een internationaal , toonaangevend en groeiend bedrijf met een dynamische cultuur en collegiale sfeer.
Dit sfeervol bedrijf staat garant voor positivisme, openheid, samenwerking en passie voor kwaliteit.

Ref: 024083

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact