Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Dagelijkse organisatie en planning van werven
- Coördinatie met bouwheer, ontwerpers, onderaannemers en eigen personeel
- Opvolgen van budgetten, metingen, en vorderingsstaten
- Voorzien van materiaal en transport
- Aansturen, coachen en motiveren van medewerkers
- Leiden van werfvergaderingen en onderhouden van klantrelaties
- Rapporteren aan de zaakvoerder
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Ervaring in infrastructuur of wegenbouw
- Dit versterkt met een bouwkundige opleiding, bijvoorbeeld bachelor bouw
- Kennis van Typebestek 250 is een pluspunt
- Sterk in plannen, organiseren en communiceren
- Talenkennis: Nederlands, Frans en Engels
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Jouw loonpakket wordt volledig op maakt gemaakt. Dit kan je verwachten:
- Aantrekkelijk loon afhankelijk van jouw ervaring.
- Firmawagen + tankkaart (privé gebruik)
- GSM + Laptop
- Maaltijdcheques van 8€/dag
- Groepsverzekering
- Werven in eigen streek
- Je werkt samen in een sterk team die elk hun eigen expertise hebben. Hierdoor leer je dagelijks bij en kan je altijd terecht bij hen
- Zelfstandige functie met ruimte voor initiatief en persoonlijke groei
- Onze klant is een firma die gespecialiseerd is in infrastructuurwerken voor de overheid.
Men beschikt er over een modern materieel en machines.
Het typeert hen dat iedereen kansen krijgt om de job zo goed mogelijk te leren kennen en uit te voeren.
Door hun groei gaan ze op zoek naar potentiële medewerkers.