Je helpt collega’s met hun IT-problemen (1ste en 2de lijn support), zowel telefonisch, via e-mail als on-site.
Je installeert en configureert hardware zoals laptops, desktops, printers en kassasystemen.
Je biedt ondersteuning bij softwareproblemen en installeert o.a. MS Office, antivirus, en andere bedrijfsapplicaties.
Je beheert toegangsrechten en gebruikersaccounts via Active Directory.
Je staat in voor netwerkverbindingen, back-ups en algemene systeemcontroles.
Je geeft korte opleidingen aan eindgebruikers over het gebruik van nieuwe tools of toepassingen.
Je documenteert je acties correct in het IT-ticketsysteem en helpt mee aan verbeterprocessen.
Jij hebt:
Minstens 2 jaar ervaring als IT Helpdeskmedewerker of IT Support Engineer.
Een Bachelor in IT of gelijkwaardig door ervaring.
Sterke interesse in infrastructuur, netwerken, hardware en software.
Kennis van Windows-omgevingen, Microsoft 365, basiskennis Windows Server, VMWare en netwerktechnologie.
Een hands-on en leergierige ingesteldheid – je bijt je vast in problemen tot je ze oplost.
Een klantgerichte houding, en je kan goed omgaan met stress of ad-hoc situaties.
Een goede beheersing van het Nederlands (Frans is een plus).
Pluspunten:
Ervaring met kassasystemen of retailomgevingen.
Kennis van ticketingtools (zoals TopDesk, Jira of Freshdesk).
Onmiddellijk vast contract van onbepaalde duur (voltijds)
Competitieve verloning op basis van ervaring en diploma
Maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering
Afwisselende functie met ruimte om je expertise uit te bouwen
Veel autonomie en eigen initiatief wordt sterk gewaardeerd
Een enthousiast team waarin je je snel thuis zal voelen
Werken in daguren, geen weekend- of wachtdiensten
Opleidingsmogelijkheden en ondersteuning voor certificering indien gewenst
Bereid hier je gesprek voor