Allround IT Medewerker

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk

Specialisatie

Talent in ICT

Tewerkstelling

Voltijds

Regime

Dag

Ben je iemand die graag praktische oplossingen zoekt, houdt van afwisseling en zich goed voelt in een no-nonsense werkomgeving? Wil je meewerken in een hecht IT-team en krijg je energie van het ondersteunen van gebruikers – zowel telefonisch als ter plaatse? Dan is deze vacature op jouw lijf geschreven!

Wat ga je doen?

Als IT Helpdeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor alle IT-vragen binnen het bedrijf. Je maakt deel uit van een dynamisch team van 7 IT-professionals.

Jouw taken:

  • Je helpt collega’s met hun IT-problemen (1ste en 2de lijn support), zowel telefonisch, via e-mail als on-site.

  • Je installeert en configureert hardware zoals laptops, desktops, printers en kassasystemen.

  • Je biedt ondersteuning bij softwareproblemen en installeert o.a. MS Office, antivirus, en andere bedrijfsapplicaties.

  • Je beheert toegangsrechten en gebruikersaccounts via Active Directory.

  • Je staat in voor netwerkverbindingen, back-ups en algemene systeemcontroles.

  • Je geeft korte opleidingen aan eindgebruikers over het gebruik van nieuwe tools of toepassingen.

  • Je documenteert je acties correct in het IT-ticketsysteem en helpt mee aan verbeterprocessen.

Waar ga je werken?

Je komt terecht in een dynamische familiale onderneming waar ruimte is voor initiatief. Bij dit financieel gezonde bedrijf krijg de kans om jouw kennis enorm te verruimen en jouw eigen ideeën steeds bespreekbaar te maken.

Waarom is dit iets voor jou?

Jij hebt:

  • Minstens 2 jaar ervaring als IT Helpdeskmedewerker of IT Support Engineer.

  • Een Bachelor in IT of gelijkwaardig door ervaring.

  • Sterke interesse in infrastructuur, netwerken, hardware en software.

  • Kennis van Windows-omgevingen, Microsoft 365, basiskennis Windows Server, VMWare en netwerktechnologie.

  • Een hands-on en leergierige ingesteldheid – je bijt je vast in problemen tot je ze oplost.

  • Een klantgerichte houding, en je kan goed omgaan met stress of ad-hoc situaties.

  • Een goede beheersing van het Nederlands (Frans is een plus).

Pluspunten:

  • Ervaring met kassasystemen of retailomgevingen.

  • Kennis van ticketingtools (zoals TopDesk, Jira of Freshdesk).

Wat biedt jouw werkgever?

  • Onmiddellijk vast contract van onbepaalde duur (voltijds)

  • Competitieve verloning op basis van ervaring en diploma

  • Maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering

  • Afwisselende functie met ruimte om je expertise uit te bouwen

  • Veel autonomie en eigen initiatief wordt sterk gewaardeerd

  • Een enthousiast team waarin je je snel thuis zal voelen

  • Werken in daguren, geen weekend- of wachtdiensten

  • Opleidingsmogelijkheden en ondersteuning voor certificering indien gewenst

Ref: 088741

Interesse? Reageer dan vandaag nog! Wij helpen je graag verder

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact