Wat ga je doen?
Je brengt marktcijfers en teeltdata samen en vertaalt die naar heldere analyses
Je staat klanten te woord en bezorgt hen de juiste product- of leverdocumentatie
Je biedt administratieve ondersteuning bij het terugroepen van producten indien nodig
Je verwerkt cijfermateriaal in rapporten en helpt mee presentaties voor te bereiden
Je stelt duidelijke werkplanningen op en volgt deze actief op
Je beschikt over een bachelor diploma in kantooradministratie, office management, aankoop of een verwante richting, of je hebt gelijkwaardige ervaring
Je hebt minstens 2 jaar ervaring in een administratieve of planningsfunctie
Je denkt analytisch, werkt gestructureerd en ziet geen enkel detail over het hoofd
Je bent vertrouwd met Office 365 en werkt vlot in Excel, Outlook en Word
Je drukt je vlot uit in het Nederlands, en kan je behelpen in het Frans en Engels
Je bent proactief, zelfstandig én werkt graag in teamverband
Heb je affiniteit met de land- of tuinbouwsector? Dan is dat mooi meegenomen
Een gevarieerde functie waarin je jouw administratieve en organisatorische talenten ten volle kan inzetten
Een voltijdse tewerkstelling (38u/week) met 12 bijkomende ADV-dagen
Contract van onbepaalde duur met snelle indiensttreding
Correct loonpakket afgestemd op jouw ervaring
Extra voordelen zoals:
Maaltijdcheques (€8/dag)
Groepsverzekering & hospitalisatieverzekering
Laptop, smartphone en abonnement
Fietsleasing via cafetariaplan
Thuiswerk mogelijk in overleg
Een werkplek waar initiatief wordt gewaardeerd en ondersteund via interne opleiding
Bereid hier je gesprek voor